  • 11. Data: 2021-02-03 18:42:38
    Temat: Re: Sokrates cd.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-02-02 12:14, K wrote:

    > To, ze pojdzie siedziec to bylo pewne wszak nie jest celebryta zwiazanym
    > z PiS ale obstawiam, ze maks. 12lat dostanie

    No tak, bo to faktycznie kryminalista...

    Absurd.

    --
    mk4

  • 12. Data: 2021-02-03 18:58:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 03/02/2021 17:42, mk4 wrote:

    > No tak, bo to faktycznie kryminalista...
    >
    > Absurd.

    Nie no, pewnie ze nie kryminalista bo wczesniej nie siedzial, a to ze
    sobie po miescie zapierdalal 3x szybciej niz mozna niesprawnym
    technicznie samochodem zabijac przy tym pieszego na pasach to sie
    kazdemu moze przeciez przytrafic. Powinni go wypuscic i przeprosic bo na
    pewno jest mu przykro w areszcie.

  • 13. Data: 2021-02-03 19:06:05
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 03.02.2021 o 18:58 K <n...@e...com> pisze:

> [...]
    > technicznie samochodem zabijac przy tym pieszego na pasach to sie
    > kazdemu moze przeciez przytrafic. Powinni go wypuscic i przeprosic bo na
    Tylko przeprosiny? Przecież facet miał myśli samobójcze.
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-29/mam-p
    etle-na-szyi-sprawca-wypadku-na-bielanach-interwencj
    a-polsat-i-polsat-news-wtorek-1615/

    Kamil

  • 14. Data: 2021-02-03 19:14:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 19:06, Kubuś Puchatek pisze:

    > Tylko przeprosiny? Przecież facet miał myśli samobójcze.
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-29/mam-p
    etle-na-szyi-sprawca-wypadku-na-bielanach-interwencj
    a-polsat-i-polsat-news-wtorek-1615/

    Myślę, że powinniśmy mu się zrzucić na tą korektę lakieru co mu do
    zrobienia została.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-02-03 22:00:06
    Od: K <e...@s...com>

    On 03/02/2021 18:06, Kubuś Puchatek wrote:

    > Tylko przeprosiny? Przecież facet miał myśli samobójcze.
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-10-29/mam-p
    etle-na-szyi-sprawca-wypadku-na-bielanach-interwencj
    a-polsat-i-polsat-news-wtorek-1615/

    A to przepraszam. W takim razie jeszcze odszkodowanie i otoczyc opieka
    psychologiczna rodzine.

  • 16. Data: 2021-02-04 05:57:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2021 o 22:00, K pisze:

    etle-na-szyi-sprawca-wypadku-na-bielanach-interwencj
    a-polsat-i-polsat-news-wtorek-1615/

    > A to przepraszam. W takim razie jeszcze odszkodowanie i otoczyc opieka
    > psychologiczna rodzine.

    Swoją drogą to miękiszon. Tyle myślał i nic...

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-02-04 15:47:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 03.02.2021 o 13:33, J.F. pisze:

    >Zobaczymy. Jak dla mnie to sporo racji ma. Wyprzedzając na przejściu
    >pod słońce 136@50 rzeczywiście należy się liczyć z tym, że kogoś
    >możesz potrącić ze skutkiem oczywistym.

    Pod slonce ? To mogles nie zauwazyc przejscia ...

    >Nie sądzę... 60@50 i 136(więcej, bo to zapewne dolna granica
    >oszacowania)@50 to dwa różne światy.

    Nie o to chodzi - jedziesz 60 zamiast 50, wiesz ze to wieksze
    zagrozenie dla pieszych, godzisz sie na ich smierc ... no to panowie
    suszarkowcy slusznie cie w kajdanki zamkna, zamiast mandaciku, bo to
    usilowanie zabojstwa jest ... z zamiarem ewentualnym.

    J.

  • 18. Data: 2021-02-04 17:34:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2021 o 15:47, J.F. pisze:

    > Pod slonce ? To mogles nie zauwazyc przejscia ...

    Tak się tłumaczył, że go słońce oślepiało. Więc pewnie dlatego
    zapierdalał, żeby krócej powodować zagrożenie... Ja raz nie zauważyłem
    przejścia. I rzeczywiście jechałem pod słońce. Z tym że pretensję mam
    tylko do siebie.

    > Nie o to chodzi

    O to chodzi. To jest różnica jak między kupiłem nóż i niosłem do domu a
    wymachiwałem nim i tak przypadkiem kogoś nabiłem.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-02-04 19:14:40
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2021-02-04 17:34, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > O to chodzi. To jest różnica jak między kupiłem nóż i niosłem do domu a
    > wymachiwałem nim i tak przypadkiem kogoś nabiłem.

    Czyli wlasciwe jaka? Zadna? W żadnym z tych przypadkow nie było chocby
    cienia zamiaru "nabicia" kogokolwiek. Oraz w odbydwu przypadkach realna
    szansa "nabica" kogokolwiek byla znikoma.

    Zatem w sumie co chciales powiedziec?

    --
    mk4

  • 20. Data: 2021-02-04 19:58:08