eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin2!goblin.stu.neva.ru!usenet.blueworldhosting
    .com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds
    -media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sat, 13 Apr 2013 16:59:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 130413-0, 2013-04-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 135
    Message-ID: <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.191.68
    X-Trace: 1365865187 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.8.191.68:62612
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5285
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489133
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "Iguan_007" <i...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:b1c2fedf-43a4-4ddc-88ba-208599eaf33a@go
    oglegroups.com...
    > On Saturday, April 13, 2013 7:32:38 PM UTC+10, Cavallino wrote:
    >> Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup
    >> > Nie tankujesz?
    >>
    >> Oczywiscie ze tankuje.
    >>
    >> Kiedy chce i ile chce, a wynik spalania mam po nastepnym zaswieceniu sie
    >>
    >> rezerwy.
    >
    > No to co za problem zatankowac do pelna

    Problemem jest niewiarygodnosc "do pelna", ile razy mam to powtarzac?

    > i podzielic liczbe kilometrow przez liczbe wlanych litrow. Po co
    > kombinowac w wlewaniem dokladnej liczby litrow

    Skad Ty bierzesz takie bzdury?


    , dokladnie jak zapali sie kontrolka?
    >
    >> Precyzyjny i powtarzalny do b�lu.
    >
    > Wcale nie taki precyzyjny. Musialbys wlewac dokladnie wtedy gdy zaswieci
    > sie kontrolka.

    Po co?
    Wiem ile przejechalem miedzy jednym a drugim zapaleniem kontrolki, wiem ile
    w tym czasie zatankowalem.
    Nie mam zadnych dodatkowych potrzeb co do momentu tankowania.

    Ale widze, ze nie mozesz tego pojac, czyzbys byl humanista?

    > A juz napewno nie bardziej precyzyjny od wlewania do pelna.

    ROTFL !!!!

    >
    >> > To skad wiesz ile litrow spaliles? Ja wlewam do pelna i widze dokladnie
    >> > na
    >>
    >> > dystrybutorze ile litrow wlalem. Ty czekasz az sie zaswieci kontrolka i
    >>
    >> > _bez_tankowania_ dokladnie wiesz ile litrow wyjezdziles?
    >>
    >>
    >>
    >> Oczywiscie.
    >>
    >> Wiem ile zatankowalem w miedzyczasie i wiem ile przejechalem od
    >> POPRZEDNIEGO
    >>
    >> zapalenia sie kontrolki.
    >
    > Pod warunkiem ze POPRZEDNIO zatankowales dokladnie wtedy gdy zapalila sie
    > kontrolka.

    Nie.
    Wytlumacze na prostym równaniu.
    Zakladajac ze 10 l to rezerwa, a 60 l to pojemnosc baku.
    10 (l) + 50 - x = 10
    x=50+10-10
    Czyli x=50

    Nie wiem gdzie tu miejsce na watpliwosci.

    >Jesli nie wozisz kanistrow to nie jest to wykonalne.

    LOL !!!!


    > Dodatkowo kontrolka moze sie zapalic w roznym czasie gdy samochod nie jest
    > dokladnie poziomo

    Problem w tym, ze zazwyczaj zapala sie w czasie jazdy, raz i juz nie gasnie.
    Z dokladnoscia do 1 czy 2 km.


    >
    >
    >> >> Tylko IMO pomiar "do pelna" jest niewiarygodny.
    >>
    >> >
    >>
    >> > IMO to trolujesz.
    >>
    >>
    >>
    >> Bo wytykam bledy w liczeniu?
    >
    > Jakie bledy?

    Twoje rzecz jasna.
    Ilosc litrów posiadanych w baku po zatankowaniu "do pelna" to jest
    niewiadoma, zalezy to od tak wielu czynników, ze spokojnie mozna w ogóle nie
    brac pod uwage takiego kryterium.


    >
    >> > Dlaczego niby niewiarygodny?
    >> Ze wzgledu na nieprecyzyjnosc kryterium "do pelna".
    >
    > Ten "problem" tylko dotyczy tych ktorzy odkladaja pistolet po pierwszym
    > odbiciu.

    Nie tylko.

    >> Co najwyzej szacujesz lub Ci sie wydaje ze wiesz.
    >
    > Na tyle na ile potrzeba, wiem. A juz napewno wiem lepiej od kogos kto
    > liczy "od zaswiecenia kontrolki"

    Jasne.
    Jesli nie mozesz pojac jak mozna wykorzystac stala zamiast niewiadomej, to
    raczej Twoje "lepiej" jest funta klaków nie warte.
    Podobnie jak Twoje obliczenia.


    >
    >>
    >> >W jaki sposob Twoj sposob "na zaswiecenie" kontrolki jest niby
    >>
    >> >wiarygodniejszy?
    >> W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w
    >> zbiorniku.
    >
    > Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej

    Nie mozna, bo brakuje informacji ile litrów spaliles.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: