-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@b...poznan.pl>
<51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<1rwuswd0z7bj0$.3qmnm5n4c417.dlg@40tude.net>
<51697d98$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<194rplgqngbh3$.1cbq5lo4n660j$.dlg@40tude.net>
<5169d082$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<kkdtnk$jho$1@mx1.internetia.pl> <1...@b...poznan.pl>
<516b1a05$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
<516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@b...poznan.pl>
In-Reply-To: <1...@b...poznan.pl>
Subject: Re: Spalanie
Date: Tue, 16 Apr 2013 17:19:30 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130416-0, 2013-04-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 101
Message-ID: <516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.6.159
X-Trace: 1366125559 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1229 83.25.6.159:57708
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5170
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489453
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:
>> Wystarczy nie wierzyć ludziom, którzy nie potrafią rozwiązać prostego
>> równania z jedną niewiadomą.
>>
> ale jak to weryfikować?
Np. nie wierzyć na słowo nikomu, kto podaje dane mocno różniące się w dół od
Twoich własnych doświadczeń.
> Po pierwsze dlaczego sugerujesz, że samochód na stacji jest przechylony?
Nie sugeruję, że jest, tylko że może być.
Ale powodów nierównego nalania w obu przypadkach może być znacznie więcej.
> Po drugie dlaczego to przechylenie zawsze miałoby być jednostronne.
A kto powiedział, że jest jednostronne?
Dane do obróbki dzielą się natomiast na wiarygodne i niewiarygodne - te
drugie się odrzuca.
> Po trzecie mój zbiornik w samochodzie ma 44 litry. Regularnie jeżdze do
> rezerwy i wlewam około 40 litrów a czasami wiecej.
> To ile u mnie będzie wynosił maksymalnie błąd pomiaru?
Różnie, ale obstawiam że minimum 5%.
>
> A co do Twojego sposobu - jeżdziłem w życiu różnymi samochodami. Niekóre
> właczały rezerwe jak jechałem po łuku po czym wyłączały na prostej i np.
> jeszcze przez 20 km nie włączały ponownie.
Pisałem i o tym.
> Piszesz, że Twój samochód robi to zawse w tym samym momencie. Skąd wiesz?
To też pisałem.
> Jak to zbadałeś? Bo to że zostawia ci paliwa na 90 km
A tego nie pisałem.
A dokładniej, że nie zawsze.
> nie oznacza, że tego
> palkiwa jest zawsze tyle samo. To może być 5 litrów, może 7 ale może być
> tez 10, prawda?
Nieprawda.
Nie ma dokładnie żadnego powodu, aby tak robił.
Raz to jest 75 km, a innym razem 120 - zależy od dotychczasowego zużycia
średniego.
Ergo - paliwa w baku jest zawsze tyle samo i jest to dzielone przez średnie
zużycie.
Wierz lub nie, ale z racji zawodu umiem mniej więcej ocenić działanie
algorytmu, który prowadzi do jakichś wyników.
> Ale zeby nie było - nie twierdzę, że Twój sposób przy tym konkretnym
> samochodzie jest zły - zapewne daje bardzo zblizone do realnych wyniki.
> Niemniej wydaje się, że jest mało uniwersalny.
> A co z inymi samochodami?
Kasuję pomiar po ostatnim zapaleniu się lampki.
> Jesteś w stanie wyznaczyć jakiś sposób obliczeń który będzie uniwersalny
> dla wszystkich samochodów?
Mój jest, przy czym w niektórych przypadkach jest bardziej kłopotliwy.
> Czy po prostu podważysz każdy nie podobający ci się wynik ze względu na
> złą
> metodologię.
Tak - podważę każdy nierealny wynik.
Pozostaje tylko pytanie, co jest powodem, iż autor pisze głupoty, ale to już
jest mniej interesujący mnie problem.
> W każdym razie na razie zachowujesz się jak Macierewicz - zadajesz pytania
> (ile więcej, jakies wyimaginowane przechyły), robisz jakieś sugestie
Chcę poznać przyczyny dla których dany klient podaje niewiarygodne wyniki.
Co w tym złego?
> zamiast podać fakty wprost. Jeżeli masz obliczenia co i o ile może
> zakłamać
> badania przy kilkukrotnym tankowaniu do pełna to po prostu je podaj.
Dużo rzeczy, bez robienia tego samemu nie da się stwierdzić, która w danym
przypadku zadziałała.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.13 20:45 Tom N
- 16.04.13 22:42 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 16.04.13 22:58 Cavallino
- 17.04.13 16:12 cef
- 17.04.13 16:15 Budzik
- 17.04.13 16:15 Budzik
- 17.04.13 17:06 Cavallino
- 17.04.13 17:13 Cavallino
- 17.04.13 17:14 Cavallino
- 17.04.13 17:35 masti
- 17.04.13 18:46 Budzik
- 17.04.13 18:46 Budzik
- 17.04.13 18:57 Cavallino
- 17.04.13 18:58 Cavallino
- 17.04.13 19:44 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML