  • 21. Data: 2023-05-06 15:50:15
    Temat: Re: Sprytne zegarki i baseny
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.05.2023 o 13:19, PeJot pisze:

    > Huawei TIA-B09. Instrukcja na temat pływania milczy.

    Bo to podsmwrtwacz. Spróbuj jakiegoś Amazfit (też tanie ale zupełnie
    inne algorytmy/długo pisać). Hujawiej w wyższych partiach, też robi
    lepiej ale trzeba wydać 3x tyle. Garmin też dobry ale drogi, za drogi
    jeśli chodzi o porównanie do pozostałych z podobnymi funkcjami. Samsung
    OK ale mało trwały.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-05-19 08:45:22
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak liczy kroki, na wstrząsy?

    -----

  • 23. Data: 2023-05-19 09:17:31
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ciśnienie statyczne wody dociska uszczelki.

    -----

  • 24. Data: 2023-05-19 18:39:19
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.05.2023 o 08:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak liczy kroki, na wstrząsy?
    >

    > -----

    Nie wiem, bardziej chyba machnięcia ręką.

    --
    Janusz

  • 25. Data: 2023-06-10 20:35:15
    Temat: ROZWIĄZANIE
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    W dniu 04.05.2023 o 09:47, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > ma ktoś wiedzę jak smartwatche liczą długości basenu przy pływaniu ? Raz
    > liczy poprawnie, a drugi raz pokazuje głupoty.

    W moim przypadku wystarczy, jeżeli robiąc w basenie nawrót, w
    powtarzalny sposób uderzy się lekko ręką z zegarkiem w brzeg. Co
    ciekawe, przy tej metodzie początkowo zegarek nadal gubił długości,
    dopiero po kilku treningach albo ja nauczyłem się tego odruchu, albo
    zegarek załapał o co chodzi :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 26. Data: 2023-06-10 20:46:40
    Temat: Re: ROZWIĄZANIE
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 10.06.2023 o 20:35, PeJot pisze:

> [...]
    > ciekawe, przy tej metodzie początkowo zegarek nadal gubił długości,
    > dopiero po kilku  treningach albo ja nauczyłem się tego odruchu, albo

    Raczej w końcu był to inny "ruch" niż powtarzalny i algorytm go
    zinterpretował poprawnie:) Wbrew pozorom to są funkcje do "wyłapania".

    Ja kiedyś, oduczyłem się w samochodzie trzymać rękę na kierownicy pod
    innym kątem. Dokąd tego nie robiłem, to mi naliczał kroki podczas jazdy.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2023-06-10 21:13:57
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 04.05.2023 o 09:47, PeJot pisze:
    > Czołem,
    >
    > ma ktoś wiedzę jak smartwatche liczą długości basenu przy pływaniu ? Raz
    > liczy poprawnie, a drugi raz pokazuje głupoty.

    no way, ze policzy dystans, jedyne co moze to uderzenia

  • 28. Data: 2023-06-10 21:15:45
    Od: PeJot <s...@n...pl>

    > Raczej w końcu był to inny "ruch" niż powtarzalny i algorytm go
    > zinterpretował poprawnie:) Wbrew pozorom to są funkcje do "wyłapania".

    To powinno być w manualu.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza