  • Data: 2022-09-12 05:11:57
    Temat: Re: Środek do zabezpieczenia gwintów przed odkręceniem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-12, Marek <f...@f...com> wrote:

    > Tak, to działa tak samo jak te proponowane kleje.
    > Z tym, że można śrubę posmarować i zostawić do późniejszego użycia.

    > Myślałem, że to jakiś popularny konkretny środek.

    Nie jestem ekspertem w sensie inż. mechanik, ale nie spotkałem się z
    takim powlekaniem gwintu, co oczywiscie nie oznacza, że sie nie stosuje.
    Owszem, widuję często gwinty pomalowane, ale to z już nałożoną nakretką,
    co ma na celu bierzące zabezpieczenie przed odkręceniem.
    Natomiast często widuję nakretki (i sam mam tego trochę), które mają
    wbudowany elastyczny pierścień pełniący dokładnie taką funkcję.

    --
    Marcin