eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaŚrodowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala? › Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    From: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Środowisko programistyczne Eclipse - czy u Was tez to tak nie dziala?
    Date: Mon, 17 Aug 2009 21:20:37 +0100

    Pszemol wrote:
    > "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message

    > Tam mam obydwa zaznaczone: Team i Development.
    > Nie rozumiem chyba dowcipu :-)))

    U mnie restart Eclipse ;-)
    Nie wiedzialem ze tam jest Team i Development.

    > No ale w moim przypadku mówimy o projekcie który jest otwierany
    > i zamykany pewnie 1000 razy od 2006 roku, przeżył w między czasie
    > trzy wersje hardware i obłożony jest pewnie 1000 różnych warunkowych
    > kompilacji... Jeśli Eclipse nie radzi sobie dobrze u mnie z nowym projektem
    > hello-world który właśnie utworzyłem to jakie ma szanse działać z projektem
    > w którym jest 50 modułów i pewnie #includuje tysiąc plików nagłówkowych
    > :-)

    Tego hello worlda sprobuj zamknac i jeszcze raz otworzyc - Eclipse u
    mnie wtedy parsuje ladnie #defines.

    > To ciekawe, choć context-assist w ogóle się nie zajmowałem...
    > Chcesz powiedzieć że Ci rozwija nazwy włącznie z deklaracjami #define??
    > Nie wierzę...

    Rozwija deklaracje funkcji - uzyteczne podczas pisania.

    > Może ja powinienem stworzyć zupełnie nowy projekt od zera w wersji
    > 9 pakietu Altery z użyciem tylko starych modułów... No ale czemu miałoby
    > to pomóc skoro nie działa to nawet dla nowego projektu helloworld... hm...

    Teoretycznie te opcje nie maja zadnych danych zapisanych w configu - to
    sie wszystko ladnie parsuje ze zrodel.

    --
    Jerry1111