  • Data: 2021-10-22 11:35:44
    Temat: Re: Stal na nóż
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, 21 October 2021 at 23:02:38 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Odwrotnie niż banalna zupa z proszku.

    W takim nożu z proszku trzeba dodać dużo treści powiedzmy niewidocznej dla zwykłego
    zjadacza zupy. Jakieś tam metalurgie, obróbki cieplne, techniki spajania, obróbki
    ubytkowej, samo szlifowanie to temat na doktorat. A do zupy? No coż, do zupy dodaje
    się wody.

    > Ja znam nawet takich zakręconych, co to w ogródku budują sobie dymarki,
    > ściągają skądeś rudy darniowe, dmą w miechy, kują, hartują, a te ostrza,
    > to takie całkiem całkiem im wychodzą.

    Ludzie dzielą się na takich co wiedzą i na takich co znają takich co wiedzą. Na
    usenetach nawet nie trzeba nikogo pytać kto do której grupy należy. Sam pokaże.