    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Stary, niemiecki telefon z lat 50 tych
    Date: Sun, 3 Feb 2013 12:17:00 +0100

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    . W internecie mowia ze

    > Ogolnie do niczego. Z centrali przychodza dwie zyly.

    Jasne, skoro polaczylem dwie zyly i telefon dzwoni i odbiera to znaczy ze
    polaczylem dobrze, rozumiem ze biegunowosc tych zyl nie ma znaczenia.
    Pozostaje jedynie sprawdzic czy tarcza wybierajaca wysyla jakiekolwiek
    sygnaly, moze jednak moja stara wioskowa centrala przyjmuje nadal stary typ
    sygnalow?