  • Data: 2021-04-13 11:37:31
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-04-2021 o 11:15, J.F pisze:

    > Myslales, myslales, i wygrala taniosc :-P

    Tak.
    A dokładniej to wygrały inne cele na które mam plan przeznaczy kasę
    której nie wydałem na 2 razy droższego elektryka z większą baterią.

    > A przeciez pieniadze sa drugorzedne, patrzac jak czesto zmieniasz
    > samochody :-)

    Ale próg 100 tys to taka moja psychologiczna granica.

    > Troche sie kloci, bo w ev trudno chwilowo o starocie :-)

    Coś się znajdzie, choć oczywiście nie za 5 tys.

    > No zaraz - przeciez mozna ladowac tani prad AC :-)

    I stać kilka albo kilkanaście godzin?
    Niewiele bevów potrafi się w miarę szybko naładować z AC.
    Z mocą 40 kW tylko Zoe ZE40.

    > Bez 10 obiadow po drodze, bez wleczenia sie 110 na autostradzie :-)

    Tempo będzie pewnie podobne, z noclegiem albo i dwoma.
    Co najwyżej przerwy trochę krótsze (nie dotyczy Tesli).

    Ale elektrykiem bym pewnie nie pojechał w ogóle, jeśli już to samolotem.