    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Wed, 14 Apr 2021 14:58:10 +0200
    <s54f76$up6$3$Cav@news.chmurka.net>
    <1k0bptemt0mpz$.1w04cvkyo1vi0$.dlg@40tude.net>
    <s5606j$vob$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1pa8z9r9zm010.vf6gw9jaiomy$.dlg@40tude.net>
    <s568kj$4tk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1vanbqdovw4ua$.1n6mv5i57xels$.dlg@40tude.net>
    <s56arj$5v8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s56hhj$bdt$1$Cav@news.chmurka.net>
    <14zely3xpmo07$.shtfrf1jorfy.dlg@40tude.net>
    <s56mhg$f2j$1$Cav@news.chmurka.net>
    <2...@4...net>

    W dniu 14-04-2021 o 14:39, J.F pisze:

    > Dyskusja jest o tym, jak naladowac szybko samochod z porzadnego
    > gniazdka AC.

    To naucz się odpowiadania w temacie cytatu.

    > A tu mnie ostudziliscie, ze sie nie da :-(.
    > Do d* z takimi samochodami :-)

    Da się.
    Tylko nie można kupować nie wiedząc czego i do jakich potrzeb.

    > Dawniej pisalismy.

    Dawniej niż kilka lat temu? ;-)

    > Bo dziwne argumenty i nie na temat wysuwasz.

    Nie - to Ty nie czytasz na co odpowiadasz i burdel w dyskusji robisz.

    > tym niemniej 16A jest gdzies na granicy mozliwosci kabla 1.5mm kw -
    > czyli takiego "zwyklego".

    Nie - do 16A potrzeba 2,5 2

    > No i o to chodzilo - chcialem kupic takie evse i wrzucic do bagaznika.

    mobilne ze 2 tys zł minimum

    > Przyjmuje do wiadomosci, ze wiele samochodzikow tak nie potrafi.
    >
    > evse przydaloby z ustawialna moca, gdybym trafil na slabsze
    > gniazdko...

    Zazwyczaj jest w tej grupie cenowej.

    > Ale czy w samochodzie jest ?

    Jak kupisz pod te potrzeby to jest.
    Ale nie będzie dużej baterii, ani dużego auta.

    > Bo dla Ciebie sie "AC" kojarzy z ze zwyklym gniazdkiem, 1*10A.

    Nie pierdziel, pół roku jeździłem Zoe, specjalnie kupionym pod AC.

    > Nie ma.

    Są, a przynajmniej mogą być.
    Kamperowe np.

    > Tzn sa i wieksze, ale od razu 3f.
    >
    > A nie - myle sie, sa
    > https://proton-polska.pl/product-pol-602-Jednofazowe
    -Gniazdo-32A-6H-220-250V-Typ-323-IEC-CEE.html

    Bo znowu niepotrzebnie się kłócisz, z kimś, kto dawno ten temat przerobił.