    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <s5606j$vob$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1pa8z9r9zm010.vf6gw9jaiomy$.dlg@40tude.net>
    <s568kj$4tk$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1vanbqdovw4ua$.1n6mv5i57xels$.dlg@40tude.net>
    <s56arj$5v8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <s56hhj$bdt$1$Cav@news.chmurka.net>
    <14zely3xpmo07$.shtfrf1jorfy.dlg@40tude.net>
    <s56mhg$f2j$1$Cav@news.chmurka.net>
    <2...@4...net>
    <s56ot0$gp0$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 14 Apr 2021 15:28:39 +0200

    On Wed, 14 Apr 2021 14:58:10 +0200, Cavallino wrote:

    > To naucz się odpowiadania w temacie cytatu.

    W temacie cytatu to jest tak, ze 16A z jednej fazy, to ~3.6kW.
    Czyli trzeba 6h ladowac, aby 100km przejechac.

    To jak wpadniesz na obiad do Wroclawia, to nie wrocisz :-)
    16A*3 fazy to juz jednak 3x szybciej, 100km w 2h, 200km w 4h.

    A gniazdka 3f 25A czy 32A nie sa czyms niespotykanym.

    > Da się.
    > Tylko nie można kupować nie wiedząc czego i do jakich potrzeb.

    To ja sobie poczekam, az sie sytuacja wyklaruje :-)

    > Dawniej niż kilka lat temu? ;-)

    No, w ubieglym roku :-)

    > Nie - do 16A potrzeba 2,5 2

    Zalezy w jaka tabelke spojrzysz.

    np
    https://bitner.com.pl/data/t5txt_photos/050534150915
    _obciazalnosc_pradowa_dlugotrwala_kabli_sterowniczyc
    h_i_zasilajacych_o_izolacji_PVC.pdf

    https://www.youtube.com/watch?v=I85HXoLxKiU

    > mobilne ze 2 tys zł minimum

    Przy cenie auta 100k+ ...
    no ale owszem - cena chyba wygorowana, jak na proste pudelko :-)

    > Jak kupisz pod te potrzeby to jest.
    > Ale nie będzie dużej baterii, ani dużego auta.

    Albo bedzie duza cena, bo wyglada na to, ze Tesla potrafi :-)

    > Nie pierdziel, pół roku jeździłem Zoe, specjalnie kupionym pod AC.

    No widzisz - da sie? Da.
    Tylko te ch* producenty wola sie dogadac z Obajtkiem :-)

    Choc tak prawde mowiac .. te 600km Krakow-Gdansk, ze 120kWh,
    doladowac by trzeba z 60kWh ... doplacic Obajtkowi, czy zwiedzac
    Ciechocinek przez 3h ?

    > Są, a przynajmniej mogą być.
    > Kamperowe np.

    -Gniazdo-32A-6H-220-250V-Typ-323-IEC-CEE.html

    > Bo znowu niepotrzebnie się kłócisz, z kimś, kto dawno ten temat przerobił.

    Ale to jakas rzadkosc.
    A 3f - normalka.

    J.