    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <s516dc$lf5$1$horizn@news.chmurka.net> <9...@m...org>
    <s53k46$cbg$1$horizn@news.chmurka.net> <p...@m...org>
    <s56f63$9fo$1$horizn@news.chmurka.net>
    <soa3p8ecmb61$.1rjl015b67ycm$.dlg@40tude.net>
    <s56kke$dnu$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 14 Apr 2021 19:47:53 +0200

    Wed, 14 Apr 2021 12:45:20 +0100, K

    > rozwiazuje generujac przy tym kilka innych o ktorych sie nie wspomina bo
    > to nie u nas przeciez.

    Oczywiście, bo przecież spaliniaki robią jednorożce i przy ich produkcji
    pierdzą waniliowymi bąkami. A że przy produkcji i dystrybucji paliwa do
    tych spaliniaków syf, to co tam, jednorożce przecież go wdychają i...
    wypierdują w postaci waniliowych bąków. Co tam że z rur potem syf leci, że
    oleje się leją na jezdnie, że pozostałe hektolitry trzeba utylizować (w tym
    część w domowych kotłach, bo szkoda wylewać)...

    > tak jak z wysylaniem smieci "do recyklingu" za
    > granice. poczekajmy jeszcze chwile az pierwsze melexy trzeba bedzie
    > poddac recyklingowi i nie pisz mi prosze o ponownym wykorzystywaniu
    > baterii w nieskonczonosc o ktorych dowiedziales sie z memow na fejsie :)

    Po co czekać, wystarczy prześledzić jaki syf generują obecnie spaliniaki,
    trując od lat ludzi niską emisją, o produkcji i recyklingu nie wspomnę.

    --
    Pozdor
    Myjk