    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Date: Thu, 15 Apr 2021 09:37:54 +0200
    <7b93cubfhu7.17s33qqrz2fwz$.dlg@40tude.net>

    > Ach, wreszcie wiem. To mafia rządząca światem co jakiś czas wymyśla nowe
    > straszydło a w międzyczasie opracowywuje nowego wirusa. Tylko która -
    > wolnomularska, żydowska, gejowska, watykańska czy komunistyczna?
    > Ale ozon to nam kosmici podkradają? Na jakimś filmie widziałem.

    Specjalnie poszukałem w miarę wiarygodnego źródła wiedzy o dziurze
    ozonowej, nie linkowałem pierwszego z brzegu filmiku na YT, żeby uciąć
    te spiskowe teorie. Odnoszę się do naszej ludzkiej psychologiii:
    zagrożenie nawet jak nadal jest, ale jest ciągle, to powszednieje.
    Potrzeba nowego bodźca.
    Ale jak chcesz, to ok, wolmonularstwo, templariusze, reptilianie rządzą
    światem, wymyślają przeszkody, żeby je potem dzielnie zwalczać, strasząc
    przy tym ludzi :P

    --
    viktorius