  • Data: 2006-02-16 19:13:03
    Temat: Re: Szukam jakiego? p2p
    Od: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:e9m8v1d0t11crm8cpnjr9kcjbm0t9hmuv5@4ax.com...

    > jakbyś zgadł i nie za 256 tylko za "do 256" ale jak to się mówi, tutaj
    > nikt nic nie gwarantuje poza własną sieć, a jesli gwarantune to za
    > większe jak 50zł pieniądze

    Zakladajac taka filozofie smialo mozna oferowac do 1-2 mbps ;)
    bo ciekawe ile tak naprawde mozna osiagnac przy takim podziale
    bo mi wychodzi ze pewne jest 10 kilobitow/s czyli ok 1-2KB/s ....
    a wiecej to jak polowie osiedla wylacza prad ;)
    Wraz z nadejsciem ery P2P wspolczynnik jednoczesnosci = 1
    no chyba ze zbackupujesz na proxy caly internet ;)

    --
    s.