  • Data: 2006-02-13 08:39:12
    Temat: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 13 Feb 2006 08:23:46 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > 2. zakladajac ze lokalnie sciagam 10 Mbit a mam dostep do 1TB nieswiezyszch
    > rzeczy, a z predkoscia 1 Mbit sciagam dowlona rzecz - posiedze na tym lokalnych
    > hubie, obejrze kilka starosci i mi sie znudzi

    i wlasnie dlatego DC nie zdaje egzaminu, mnie interesuje cos takiego
    że pierwszy osobnik ściąga plik z netu, a następny ciągnie już
    lokalnie nawet nie wiedząc o tym. jedyne co widzi to "ooooo jak tu sie
    szybko ściąga, powiem kumplowi żeby tez zainstalował ten program"

    > ale jakby ktos Tobie kradl sygnal to Twoje zdanie zmieniloby kurs o 180 stopni

    nawet nie wyobrażasz sobie jaką megaprzyjemność sprawia mi
    obserwowanie takich ludzi, im się oczywiście wydaje że nikt tego nie
    widzi

    kiedyś zostawiałem mniej lub bardziej świadomie dziure w MTA dla
    naszej klasy C i pojawił się amator mailbomberów. Widok miny małolata
    jak go dzień później odwiedziłem w domu i grzecznie wytłumaczyłem
    (przy jego mamusi) że to jest złe był poprostu bezcenny. Na 99% jestem
    pewien że więcej koleś nie będzie tego próbował robić :>

    --
    futszaK
    601061867