  • Data: 2005-10-23 11:37:19
    Temat: Re: TP. S.A. - reklamacja
    Od: tm <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 07 Oct 2005 08:34:13 +0200, Bartosz B wrote:

    > Lepiej sobie przypomnij jak było w TP zanim
    > zaczęły wykonywać serwisy firmy wykonawcze...
    > Wtedy to było daleko do ideału z reklamy....

    Wtedy było tak, że mogłem zadzwonić prosto na centralę telefoniczną i
    poprawili, co trzeba. Teraz muszę zgłaszać przez 0-800..., czekać ileś
    dni na to, co zrobiliby mi wtedy "od ręki".

    A co do samych monterów - jak mogą mieć dobre rozeznanie w sprawie,
    skoro ich jedyny kontakt z TPSA to Internet, przez który dostają jakieś
    lakoniczne informacje na temat danego przypadku.
    Do mnie też przyszedł - sądziłem, że po 3 telefonach na 0-800... pan ten
    będzie posiadał pełną wiedzę, a on się dopiero pyta o co chodzi.
    Przejechał 30 km po czym okazało się, że wystarczyło zrobić coś zdalnie
    i właściwie jego obecność była niepotrzebna. Dodał, że obsługuje 3
    powiaty. Nie mam absolutnie do niego pretensji, ale do sposobu działania
    tej wielkiej, bałaganiarskiej firmy.

    --
    Tom