    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: TV cyfrowa i kablowa
    Date: Wed, 22 Feb 2012 17:08:10 +0100

    Cały ten post , czy to z powodu ignorancji piszacego, czy jego złej woli nic
    nie ma wspólnego z rzerczywistością! I tak:

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na razie mowa jest o 3 multipleksach, więc skąd informacje że będzie ich
    > kilkadziesiąt? Na razie jest ich 15 (część nie działa, część jest
    > powtarzana - TVP1 i 2 i Info, cześć jest duplikowana w wersji HD - TVN i
    > Polsat).

    Na multipleksach planuje się wprowadzić co najmniej 49 kanałow, patrz
    informację firmy odpowidzialnej za ich nadawanie:
    http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=47&t=1644

    > Mamy już 2012 i nic takiego nie ma miejsca. No chyba że z satelity. 500
    > kanałów po arabsku :-)

    No a 1-szy etap wprowadzania multipleksu na zakończyć się w 2013 r.

    > Mit o świetnej jakości cyfrowego nadawania jest częściowo mitem. Tam,
    > gdzie odbiór sygnału (czy to cyfrowego, czy analogoweo) jest poprawny, tam
    > jakość będzie lepsza (ale o rewolucji trudno mówić). Tam gdzie sygnał
    > analogowy był zaszumiony może okazać się, że cyfrowego nie będzie wcale,
    > bo poziom szumów i utraconych w związku z tym pakietów będzie zbyt duży.
    > Czasem to widać np. na TV Puls i wygląda to podobnie jak przy
    > "przycinaniu" obrazu odtwarzanego z Internetu.

    Mitem natomiast całkowitym jest to, że masz jakiekolwiek pojęcie o kwestiach
    technicznych;-))
    Jakośc sygnały cyfrowego i jego odporność na zakłócenia, wbrew temu co
    wypisujesz, jest wielokrotnie wieksza od sygnału analogowego, patrz choćby
    ponownie na cytowany wyżej link Emitela, czyli firmy emitującej w Polsce
    sygnał radiowy i TV.

    > Tu znów mit i mieszanie polityki do techniki. O. Rydzyk nie ma żadnego
    > probelmu, żeby wykupić miejsce w multipleksie - cała afera powstałą
    > dlatego, że TV Trwam chce uzyskać koncesję bezpłatną i o to jest walka.
    > Jeśli zapłaci - będzie traktowany jak każdy inny nadawca komercyjny i nikt
    > nie będzie miłą jak go "blokować".

    To już jest całkowite, nazywając po imieniu, kłamstwo! - odmowa udzielenia
    koncesji TV Trwam NIC nie ma wspólnego z kwestią chęci, lub jej rzekomego
    braku
    do opłacenia koncesji przez tę telewizję. M. in. własnie to, że Krajowa
    Rada Tv i Radiofonii nie przeprowadziłą przetargu na koncesję jest jednym z
    wielu zarzutów, jaki TV Trwam podniosła w swojej skardze skierowanej dziś do
    Sądu Admionistracyjnego. Zresztą w swojej odmowie KRTViR ani słowem nie
    wspominała o sprawie rzekomej niechęci TV TRwam do wnoszenia jakiejkolwiek
    opłaty!!
    Ponadto całkowitym kłamstwem jest też, że rzekomo , jak piszesz, cyt. "O.
    Rydzyk nie ma żadnego probelmu, żeby wykupić miejsce w multipleksie",
    przecież rozdysponowano już WSZYSTKIE obecnie istniejące kanały?

    > Poza tym sam sobie zaprzeczasz - skoro będzie kilkadziesiąt programów
    > cyfrowych, to dlaczego Trwam miało by nie być? :-)

    No własnie? -oto jest pytanie na które jedyną odpowiedzią jest istnienie
    motywowanej politycznie złej woli po stronie KRTVi R !
    TV Trwam jest jedyną w Polsce telewizją odważającą się krytykować obecne
    władze, a więc dla niej niewygodną i dlatego, mimo już nadesłanych 1mln
    600tys podpisów protestujących przeciwko tej decyzji, mimo listu
    kilkudziesięciu redaktorów naczelnych protestujących przeciwko tej de-facto
    cenzurze, mimo stanowiska episkopatu Polski władze idą w "zaparte".
    Dlatego tez w głownych mediach praktycznie o tym masowym ruchu sprzeciwu
    przeciwko tej decyzji nic nie pisza i np. masowych manifestacji sprzeciwu
    nie pokazują i pewno dlatego tez wysłałes tu ten swój całkowicie
    wprowadzający w błąd post!