  • 21. Data: 2012-08-03 15:43:38
    Temat: Re: Tania nagrywarka DVD
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Mowa byla o cenie czy kto byl liderem?

    Plextor to byl moze liderem w malym segmencie (nazwijmy go np. "premium"?).
    Przyjmujac, ze lider to ten, ktory zajmuje czolowa pozycje na runku - to w
    ujeciu calosciowym rynku napedow liderem bardziej byl LiteOn. IMHO.

    ::f::

  • 22. Data: 2012-08-03 15:43:41
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    LPPL nabazgrał(a):

    > Użytkownik "I.Tichy"
    > Taaa i były to ogólnie dostępne, jedne z tańszych i masowo kupowanych i
    > używanych nagrywarek (u nas w kraju), heh!

    Tanie nie było za to dostępne bez problemu .. dystrybutor firma Alstor o ile
    pamiętam

  • 23. Data: 2012-08-03 16:46:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 03 Aug 2012 14:35:22 +0200, I.Tichy napisał(a):

    > 10 lat temu liteon bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)

    Zrzucaniu zabezpieczonych płyt? :)

    > Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to teac i plextor.
    > To nawet nie bylo o czym debatowac, wystarczy zreszta siegnac do archiwum.

    Plextory miały AFAIR problemy z porysowanymi płytami - prędkość odczytu
    leciała w tedy na mordę. Napędy LiteOna łykał takie płytki bez specjalnych
    problemów. ;D

    [ Being someones father is not a right. It's a gift. ]
    [ (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]

  • 24. Data: 2012-08-03 16:56:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 3 Aug 2012 15:43:41 +0200, Chris napisał(a):

    > LPPL nabazgrał(a):

    > Tanie nie było za to dostępne bez problemu .. dystrybutor firma Alstor o ile
    > pamiętam

    Plextora? Jak najbardziej Alstor. :)

    [ Forman: Noble. House: Moronic. It's a synonym. ]
    [ ("House M.D. 3x08 Whac-A-Mole") ]

  • 25. Data: 2012-08-03 19:10:33
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości
    > Byl wlasnie chyba jakis pioneer, gdzie wgrywalo sie firmware i
    > zglaszal sie jako plextor :)

    ee.. nie słyszałem.
    Miałem 106 a modyfikacje polegały na zmianie na A06 (czy na odwrót) -
    chodziło o dodatkow emożliwości
    Potem miałem Pionka 111 z przednim panelem Asusa :) - wgrywało się soft do
    Asusa i był Pioneer.
    Swoją drogą wszystko co na nim nagrałem (jak i na 106) czytały bezproblemowo
    i stare sprzęty Audio jak i wszelkiej maści nawigacje itp ustrojstwa.

    Teraz mam Soniaka (optriac) bo skończyło się IDE na płycie a takowy wpadł mi
    w ręce. Pioneer 106 poszedł do jakiegoś starszego kompa biurowego, a 111
    leży sobie w szafie tak w razie czego.

    W międzyczasie znajomi zezłomowali róże inne sprzęta ze stajni LiteOn, LG i
    HP

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 26. Data: 2012-08-04 16:57:34
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-03 15:26, I.Tichy pisze:

    > Byl wlasnie chyba jakis pioneer, gdzie wgrywalo sie firmware i
    > zglaszal sie jako plextor :)

    Chyba coś pomieszałeś bo nie pamiętam żeby tak było.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 27. Data: 2012-08-06 08:58:55
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Chris <s...@s...de> napisał(a):

    >Chyba coś pomieszałeś bo nie pamiętam żeby tak było.

    nie pomieszalem
    byl

    jak dobrze poszukasz w necie to znajdziesz