    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Date: Wed, 26 Oct 2022 11:19:09 +0200
    <tirjcq$6ju$1$Cav@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <tis960$k37$1$Cav@news.chmurka.net>
    <kuh4bm2ar49.16ga7obeoytme$.dlg@40tude.net>
    <tivt9d$ql1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <w...@4...net>
    <tj6m2o$vr3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <8lk5zq9215nc.1irk6leyreeze$.dlg@40tude.net>
    <tjaeva$cm4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <2wl66f199gc1$.cbuqkc8b99j9$.dlg@40tude.net>
    <tjape0$j9o$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1o33uf58vepo3.1vmnft6tziwsv$.dlg@40tude.net>

    W dniu 26-10-2022 o 11:04, J.F pisze:

    > A ile tych samochodow miales? Chyba juz ze trzy ...

    Tych czyli jakich?
    Bo w sumie to bliżej 30 niż 3.

    > A co to - Kona to jedyny model na swiecie ? :-P

    W dobrej bryle, mocy, awd i cenie nie miała zbytnio konkurencji.
    A ta która była tym bardziej radarów w std nie posiadała.

    > Z samej konstrucji, to skoro ma odzysk energii przy hamowaniu,
    > to ma komputerowe sterowanie hamulcami. Ale wiecej z tego nie wynika.

    Chodziło o np. automat i ogrzewanie postojowe.

    > A jednak ryzyko grozi ...

    Tylko w Tesli o tym słyszałem.
    Ale ona posługuje się kamerami, a nie radarem, a obraz bywa mylący dla
    komputera.