  • Data: 2021-02-17 20:22:16
    Temat: Re: Tesla
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 17 lutego 2021 o 07:56:01 UTC+1 Piotr Wyderski napisał(a):

    > Dlaczego tabu? Darmowo pozyskana energia albo jest niewielka i nie
    > wystarcza do zasilania typowych urządzeń, albo proces pozyskiwania jest
    > objęty sankcją karną. :)

    Najpoważniejsze co trafiłem w internetach.
    Niby profesory mówią że działa, ale wiary im nie daję.

    https://youtu.be/uKCEceWs-Gc

    Jeżeli w czasie pracy silnika magnes straci swoją energię (z proc. magnesowania)
    wtedy żadne prawa fizyki nie są złamane. Tylko nie wiem czy magnes może się
    rozmagnesować w zmiennym polu pochodzącym od innego magnesu.

    Silnik działa, ale ile? 5 min? 10 min? Głębiej tematu nie drążyłem. Wrzucam jako
    ciekawostkę.