  • Data: 2021-02-18 11:26:13
    Temat: Re: Tesla
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.02.2021 o 09:17, Piotr Wyderski pisze:

    > Bo to zależy, czy szukasz "energy harvesting", czy "free energy".
    > W obu przypadkach chodzi o darmową energię, ale jakby inaczej...

    To już lepsze są poszukiwania z keywordem "nadsprawność".

    > No właśnie w teorii niekoniecznie, a w praktyce bez znaczenia:  i tak
    > chodzi o skale kosmologiczne.

    Ale sam idea PM jakoś mnie nie interesuje. Prędzej mi już do uzyskiwania
    darmowej energii ze źródeł nie do końca zdefiniowanych, czyli
    działających/istniejacych ale nie uznanych przez szeroko rozumianych
    "naukowców".

    Jest w czym grzebać, i powoli sobie skubię te projekty, zbieram
    materiały. Trzeba jednak coś rozumieć (jak to działa) więc wiedza w
    zakresie układów w.cz, WN, obwodów rezonansowych, elektroindukcji,
    magnetyzmu itp jest wymagana na poziomie zaawansowanym ale na szczęście
    pokrywa się z moim długoletnim doświadczeniem, edukacją, zawodem w tym
    zakresie więc nie jestem lajkonikiem, który brnie w nieznane bez
    podstaw. Właśnie wielu takich jak ja dokonało tych projektów, które
    działają. Zakładam również niedowierzanie, bo dokąd sam nie zbuduję
    jakiejś działającej repliki to nie uwierzę w 100%. Sceptyków i filozofów
    mam już za sobą, gdzie dominuje to, że szkoda czasu, bo to niemożliwe
    albo nie istnieje i są to bajki, że mnie zabiją itp.

    Celem jest możliwość uzyskania ciągłej energii ok 10KW, najlepiej za
    darmo lub z minimalnym wkładem np. 1:10 na własne potrzeby. Dominuje u
    mnie raczej energia elektryczna, bo najlepiej mi ją później
    przekształcić na dowolnie inną a przede wszystkim niski nakład kosztów.

    Oczywiście nie rozmawiamy tu o magazynowaniu energii lecz o swobodnym
    jej przepływie.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>