  • Data: 2021-02-18 11:55:20
    Temat: Re: Tesla
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R) wrote:

    > Ale sam idea PM jakoś mnie nie interesuje. Prędzej mi już do uzyskiwania
    > darmowej energii ze źródeł nie do końca zdefiniowanych, czyli
    > działających/istniejacych ale nie uznanych przez szeroko rozumianych
    > "naukowców".

    Tak czy inaczej będzie to harvesting. Nazwij kilka takich potencjalnych
    źródeł, to może i mnie zainspirujesz.

    > Celem jest możliwość uzyskania ciągłej energii ok 10KW, najlepiej za
    > darmo lub z minimalnym wkładem np. 1:10 na własne potrzeby.

    Oj, chłopie, mnie by gwarantowane dwa mikrowaty rozwiązały kilka bardzo
    poważnych problemów... Tylko skale czasowe są takie, że nawet
    betawoltaika oparta na trycie wysiada, a plutonu 238 nie ma w obrocie
    handlowym. Najbliżej jest bateryjka Tadiran o trwałości 40 lat.

    Pozdrawiam, Piotr