eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki samochodów pracownikom › Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki sa mochodów pr acownikom
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla: ceremonia przekazania pierwszej 30-tki sa mochodów pr acownikom
    Date: Thu, 3 Aug 2017 16:43:25 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > To po co te watki z tego roku ?
    > Straciles zainteresowanie, czy jednak za droga i zastanawiasz sie -
    > stac mnie, czy lepiej wycofac poki mozna :-)

    1. Zainteresowania nie straciłem :-) Apetyt wręcz wzrósł gdy dowiedziałem
    się o planowanym przejeździe autonomicznym z Zachodu na Wschód USA jaki
    jest planowany na początek przyszłego roku.

    2. Wątki pojawiły się gdy nowe "milestones" (kamienie milowe?) zostały
    osiągnięte i zamknięcie pewnych etapów ogłoszone.

    3. Wycofać się mogę aż do momentu gdy skonfiguruję konkretne auto, z
    konkretnymi opcjami i złożę do fabryki wiążące zamówienie. Wtedy dopiero
    wpłacam zaliczkę i czekam... zaliczkę, której już mi nie zwrócą jak bym się
    rozmyślił.

    4. Zamówienia nie złożę w ciemno, bez jazdy próbnej, to co na razie jest to
    tylko miejsce w kolejce dające mi pierwszeństwo przed innymi chętnymi.

    5. Wątki o tym samochodzie tworzę bo jest od tego ta grupa i interesują
    mnie samochodowe tematy.