  • Data: 2020-08-11 20:03:04
    Temat: Re: Trwałość sprzętu, jak to jest?
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-10 o 22:23, Kris pisze:

    > Nic nie kupuję, do niczego nie dopłacam. Nie czuję misji poprawiania producenta.
    > Magnetofon z linka bez dopłacania do do czegokolwiek działa już grubo ponad 30lat.

    Ile Ty masz lat?
    Czasy, gdy sprzęt kosztował majątek i dostępny był dla wybranych minął.
    Wtedy inne podejście było.
    Z Mercedesem W123 to może i legenda że prawie zbankrutowała firma przez
    jego niezawodność, ale jak to w legendach, pewnie jakieś ziarenko prawdy
    w tym jest.

    > Tv Samsunga za 4 tys wymagał wymiany płyty głównej po roku.
    > Czaisz o co biega?

    Tak. Zaprogramowany czas pracy, ale tu coś nie pykło.
    Pykło za to w drukarkach Epsona z wbudowanym licznikiem czasu pracy, w
    iPodzie z akumulatorem niewymiennym co padał po 2 latach, pykło z
    pończochami DuPont, czy pykło bodajże z Mercedesem (mogę się mylić) i
    pompą wspomagania hamulca która po iluś użyciach zgłasza awarię i
    konieczność wymiany - wystarczy wyzerować licznik i działa dalej w
    najlepsze.
    No i pyka w większości przypadków z wszystkim dookoła.

    --
    Irokez