  • Data: 2022-01-18 14:43:15
    Temat: Re: Tuner NC+
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jan 2022 14:29:35 +0100, heby wrote:

    > Nie, nie ma prawa. Resposywnosc [G]UI nie może zależeć od obecności bądź
    > jakości danych. Obraz może sie nie pojawic, ale reakcja na przycisk
    > powinna być natychmiastowa.

    A ja tez nie wiem, co Trybun ma na mysli.
    Reakcja na przyciski jest bardzo spozniona,
    czy obraz sie dlugo nie pojawia.

    > Tuner NC+ mają od bardzo dawna problem związany z responsywaności. Co
    > prawda nie są to minuty, jak tu opisane, ale sekundy, jak najbardziej.

    Nawet sekundy sa ciekawe, bo ... co oni w tym czasie robia?
    Procesor jest zajety na 99.99% innymi procesami, "ważniejszymi" ?

    Ale .. ten tuner NC+ to jeden model?
    Chyba nie.

    > To wina programistów, w przypadku tych sekundowych lagów. Ale skoro
    > potrafili spieprzyć do tego stopnia, to się nie zdziwie, że ktoś tam ma
    > duże poczucie humoru i robi while( !mamDane() ); w wątku UI.

    Kto ich tam wie.
    Moze chce wyswietlic nr kanalu i nazwe, nazwy jeszcze nie ma :-)

    Ale te dane tak rzadko teraz nadawane?
    Bo jak dane ogolnie mialyby z takim lagiem dochodzic, to pewnie by sie
    telewizja w ogole nie wyswietlala.

    > Od 10 lat nic się nie zmieniło, dalej ten sam badziew, wynikający chyba
    > z kiepskich umiejętności projektowania reponsywnych UI.
    >
    > Programiści z PL są ponoć odpowiedzialni (lub byli) za ten problem.
    > Można zapytać.

    ADB?

    Gdzies tam jeszcze moze byc problem sprzetowy - np programista
    wyswietla cos na ekranie, i zmienia dekodowany kanal,
    a kosc wygasza ekran do czasu odebrania danych TV ...

    J.