  • 71. Data: 2013-06-23 13:09:07
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:02, masti pisze:
    > czyli po potrąceniu rowerzystów lusterkiem nie tylko oddalałeś się z
    > miejsca kolizji to jeszcze byłeś pijany? Pogrążasz się z każdym zdaniem
    > bardziej

    Oddalałem się z miejsca kolizji? Znowu masz wizję? Białe myszki atakują?

  • 72. Data: 2013-06-23 13:09:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:01, masti pisze:
    > czyli dodatkowo masz problem z kotrolą agresji. bo właśnie przyznałeś się
    > do spowodowania kilku kolizji i ucieczki z ich miejsca

    Serio? Gdzie napisałem o ucieczce alkoholiku?

  • 73. Data: 2013-06-23 13:10:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Sunday, June 23, 2013, 1:01:32 PM, you wrote:

    > Niestety. Ciekawe który idiota wymyślił ten przepis...

    Lobby pedalarskie walczy teraz o prawo omijania korka z prawej, żeby
    potem, przed światłami, wbijać się na pas do skrętu w lewo,
    przejeżdżając przed samochodami na pozostałych pasach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2013-06-23 13:11:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, June 23, 2013, 1:01:20 PM, you wrote:

    > czyli dodatkowo masz problem z kotrolą agresji. bo właśnie przyznałeś się
    > do spowodowania kilku kolizji i ucieczki z ich miejsca

    Na razie przyznał się do karmienia trolla.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2013-06-23 13:13:54
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Lobby pedalarskie walczy teraz o prawo omijania korka z prawej, żeby
    > potem, przed światłami, wbijać się na pas do skrętu w lewo,
    > przejeżdżając przed samochodami na pozostałych pasach.

    Świetny pomysł. Najprawdopodobniej wywalczą, bo to jest teraz ekotrendy.

  • 76. Data: 2013-06-23 13:14:19
    Od: mw <m...@g...com>

    W dniu 2013-06-23 12:58, DoQ pisze:

    > Możesz pisać po polsku?
    Kiedy ostatnio jechałeś tamtędy zgodnie z obowiązującym ograniczeniem
    prędkości?
    Nie rozumiesz idei ograniczenia prędkości?

  • 77. Data: 2013-06-23 13:17:17
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 13:14, mw pisze:

    > Kiedy ostatnio jechałeś tamtędy zgodnie z obowiązującym ograniczeniem
    > prędkości?

    Zawsze jeżdżę tamtędy (i nie tylko) zgodnie z ograniczeniem, bo nie stać
    mnie na utratę PJ, obawiam się także cichociemnych pedalarzy nocą.

    > Nie rozumiesz idei ograniczenia prędkości?

    Rozumiem, że w twoim pedalarskim mniemaniu uznałeś z góru, że nie jeżdżę
    zgodnie z ograniczeniem?

  • 78. Data: 2013-06-23 13:22:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 13:10:44 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Lobby pedalarskie walczy teraz o prawo omijania korka z prawej

    Przecież takie prawo istnieje, jeśli nie od kilkudziesięciu to od
    kilkunastu lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 79. Data: 2013-06-23 13:24:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 12:04, Użytkownik t? napisał:

    > Może się nie spodziewał, ze w środku nocy jakiś idiota będzie jechał po
    > środku pasa rowerem? On nie wyprzedzał, tylko starał się uniknąć
    > najechania na tego debila. Ten rowerzysta-debil powinien postawić mu za
    > to pomnik i podziękować jego rodzinie, że żyje.

    Ten manewr który wykonał nazywa się wyprzedzaniem. :-)

    > A tam ktoś skręcał? Dobrze się czujesz?

    Bardzo dobrze się czuje, w odróżnieniu od idiotów którzy miejsca
    zdarzenia nie widzieli a oferują kretyńskie wyroki.
    Rowerzysta ten ze środka drogi przygotowywał się do skrętu w lewo.
    A idiota za kółkiem jechał z prędkością uniemożliwiającą mu wyhamowanie
    i chcąc wybrnąć doprowadził do czołowego zderzenia.
    Jechanie środkiem w tym przypadku było zgodne z pord, jechanie
    z prędkością uniemożliwiającą wyhamowanie już nie.

    Pozdrawiam

  • 80. Data: 2013-06-23 13:25:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 12:01, Użytkownik DoQ napisał:
> [...]
    zabitych-9-rannych,334863,s.html

    > Normalnej, pierwszej pomocy i zabezpieczenia miejsca wypadku kretynie.

    Zrobili to inni świadkowie, kretynie.

    > Bujaj się gaziarzu.

    Jak rozumiem oznacza to że prawdziwych argumentów już nie masz.
    Rozumiem to, z mojej strony EOT.