  • Data: 2022-01-07 12:46:20
    Temat: Re: UPS niezbyt energooszczędny
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/01/2022 11:18, Rutkowski, Jacek wrote:

    > Celem UPS-a jest zapewnienie zasilania awaryjnego a nie grzania
    > okolicy :)

    UPS musi być przy tym niezawodny. W latach młodości naserwisowałem się
    troche UPSów i w wielu ładowało akumulatory w stanie wyłączonym. W
    starszych UPSach była to ładowarka liniowa więc się grzała. Nie wiem jak
    to się robi teraz.

    Zerknąłem do instrukcji jakiegoś pierwszego z brzegu taniego APC i masz
    jak byk:

    "The Back-UPS battery charges fully during the first 24 hours while
    connected to AC power. The Back-UPS battery will charge regardless of
    whether the Back-UPS is switched on or off as long as it is connected to
    AC power. The UPS will have full runtime capability after the initial 24
    hour charging period"