  • Data: 2022-01-04 23:52:38
    Temat: Re: Ubezpieczenie od uderzenia meteorytu się opłaca
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Nowy Rok , to pewnie jakieś większe fajerwerki były ;)

    Tak by się pewnie tłumaczył ubezpieczyciel.

    Mnie kiedyś ubezpieczyciel wmawiał, że naprawę wykonano prawidłowo, choć
    widać było fuszerkę.
    Aż mnie zatkało na taką bezczelność urzędnika ubezpieczeniowego.
    Zakład naprawia, a rezydujący tam urzędnik ubezpieczeniowy decyduje o
    tym czy prawidłowo. To jest chore.

    WM