eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie? › Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
  • Data: 2021-01-28 10:33:02
    Temat: Re: Urwany plastikowy uchwyt pod śrubę mocującą obudowę - czym kleicie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Nie wiem co to za tworzywo, w środku jest na nim odlane PC/PET.

    poliweglan+politerefere ?

    Jaka dziwna kombinacja mi sie wydaje ... ale google znajduje, widac
    uzywane.

    >Temat częsty w laptopach - odlana obudowa z wystającymi kołkami z
    >otworem, w który wchodzi blachowkręt od drugiej połowy obudowy i je
    >"wiąże" razem (w lapkach jest jeszcze wtopiony mosiężny kołek z
    >gwintem metrycznym, tu "prościej" bo bezpośrednio).

    >Kołeczek - odlew - plastikowy odrywa się i mamy dwie połówki obudowy
    >w ręce, w tym jedna ze śrubkami wkręconymi w te kołeczki które
    >oderwały się od drugiej.

    >Kropelka - średnio to widzę ze względu na siły.

    Na pewno takie duze ? Moze wystarczy do delikatnego traktowania, a
    powierzcnia jakas tam jest.
    A pierwszy test - ukrecisz przy skrecaniu :-)

    >Raczej widzę coś co zadziała jak spawanie plastiku - rozpuści na
    >punkcie styku a potem zwiąże. Ale co? Kruche to jest :(

    A nie mozna przewiecic i nakretki dac, czy jakiegos slupka metalowego
    z kolnierzem ?

    J.