  • Data: 2005-03-17 22:18:54
    Temat: Re: VAT - Lekka paranoja
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Mar 2005 14:13:58 +0100, Radosław HORODNICZY wrote:

    > Czy ktos moze mial z takim czyms do czynienia albo sie orientuje
    > czy to faktycznie jest mozliwe? (bo znajac nasze prawo to wszystko
    > jest mozliwe)

    A ja się zastanawiam co będzie jak za jakieś 2 lata z okazji
    kolejnej dziury budżetowej US zmieni zdanie, urzędnicy MF nabiorą
    wody w usta, kontrola skarbowa zacznie to weryfikować, dowalać kary i
    odsetki.
    Czy któryś z klientów pokazywał wam interpretacje US NA PIŚMIE
    zezwalającą na takie odliczenia?

    Rygel