    Subject: Re: W czym myć utlradzwiękowo?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 26 Jul 2021 11:32:13 +0200

    > Z toba uzyszkodnik w oglądaniu gumy nikt się nie zrówna. Przez 9 miesięcy ja
    oglądałeś bo się zsunęła. Po dziewięciu miesiącach pół szpitala przyszło oglądać
    noworodka w gumowej czapeczce. Efekt szczupłości głowy zachował ci się do dzisiaj.

    Napisałeś kolejną głupotę roku, a teraz próbujesz się odegrać obrażając
    mnie. Lecz się zenusiu na nogi, bo na głowę to już żadna terapia ci nie
    pomoże.