    Subject: Re: (W-wa) numeracja 5-cio cyfrowa
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Fri, 27 Mar 2020 09:59:19 +0100

    W dniu 27.03.2020 o 08:11, v...@i...pl pisze:
    > Witam!
    > Dawno temu przeglądałem książkę telefoniczną dla Warszawy (instytucje) na rok
    1979/1980.
    > Zauważyłem w niej jeszcze pięciocyfrową numerację, niektórych numerów zaczynających
    się cyfrą 2.

    21007 Politechnika Warszawska? To był taki dziwny numer, że można było
    od razu wybrać tarczą numer wewnętrzny (trzycyfrowy). Wydajemisie, że to
    był nawet powód utrzymywania krótszego numeru na centralę, że 6+3=9 cyfr
    już by gdzieś "nie przeszło". Ale nie wiem.

    Było jeszcze kilka takich numerów - jakieś ministerstwa, hotel Forum...

    MJ