    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wartość samochodu w stosunku do rocznych dochodów
    Date: Thu, 8 Jun 2017 20:01:43 -0500

    "ddddddddddddd" <d...@f...pl> wrote in message
    news:ohc3bm$aqe$1@dont-email.me...

    > to napisz mi co się da z tego wywnioskować i w jaki sposób chcesz to
    > zrobić. Skoro ma ci ktoś odpowiadać tutaj a nie na priv to ja też chcę do
    > jakiegoś wniosku dzięki tym odpowiedziom dojść (a na razie nie wiem do
    > jakiego mógłbym)

    Już pisałem - chcę wywnioskować jaki procent rocznych dochodów brutto
    (czytaj: przychodów) u Polaków stanowi wartość samochodów jakimi jeżdzą...

    > tak, tyle jest dla mnie warte. Oznacza to tyle, że gdybym je stracił, a
    > później kolejne i kolejne, to wreszcie zamiennikiem auta które mam w tej
    > chwili będzie właśnie auto za taką kwotę (w większości przypadków nie
    > wykupuję AC, więc ewentualna kradzież równoznaczna jest z utratą całej
    > wartości auta)

    Coś tu przekombinowałeś... nie pytam co by było gdyby Ci ukradli to
    co masz ani co by było gdyby Ci ukradli drugi raz...

    Ty to masz problemy ze zrozumieniem najprostrzych pytań, stary! :-)