  • Data: 2022-11-29 10:54:28
    Temat: Re: Wodor
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-11-2022 o 10:09, Mirek Ptak pisze:

    > O tym, że niebotyczny zasięg jest must be.

    Tylko dla tych którzy nie mają pojęcia o czym gadają.
    Albo hejtują.
    A co za tym idzie, ich opinie można od razu do śmieci wrzucić.

    > Otóż pojawia się on w wymaganiach niektórych z powodu nieakceptowalnego
    > czasu ładowania

    Nie "niektórych" tylko hejterów.
    Kilkanaście minut przerwy na kilka godzin jazdy, to powinien być wręcz
    obowiązek, tak jak dla kierowców tirów.

    > I naprawdę nie chciałbym znowu dyskutować o przerwach w podróży -
    > przerabialiśmy już to i mam nadzieję, że dotarło, że nie wszyscy
    > podróżują w ten sam sposób :)

    Problem jest nie w tym jak niektórzy podróżują, tylko czy ich wymogi są
    czymkolwiek uzasadnione.
    Nie są.
    I tyle.
    To oni muszą pojąć, że jedyne co wymaga przestawienia, to klapki w głowie.

    > To że jest problem nie znaczy, że ja go mam :)

    To Ty mówisz że jest.
    De facto go już nie ma.
    Przynajmniej od kiedy są ładowarki i samochody ładujące się w tempie
    1000 km/h.

    > Masz wyraźnie problem (i to nie pierwszy raz) z opanowaniem prostej
    > zasady - nie trzeba być właścicielem lub doświadczyć czegoś osobiście,
    > żeby mieć na jakiś temat zdanie :)

    Zdanie sobie można mieć dowolne, bywalcy działu komentarzy na dowolnym
    forum to wiedzą już dawno.
    Tyle, że bełkot niezwiązany z rzeczywistością, które takowi spece
    produkują, jest funta kłaków warty - takie to zdanie tego typu "znawców"
    jak Ty.