  • Data: 2022-11-29 13:42:27
    Temat: Re: Wodor
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2022 o 11:03, Cavallino pisze:

    > https://forum.elektrowoz.pl/threads/realne-zuzycie-e
    nergii-na-autostradzie-przy-gpsowym-140km-h-jakies-l
    inki-do-testow.2776/

    > Proponuję prześledzić posty viallosa w tym wątku.
    > Kilka miesięcy temu upierał się tak jak Ty, że to on sie zna, wie lepiej
    > że elektrykiem się nie da, bo zapierdalać nie idzie i w ogóle że to nie
    > ma to jak ice.
    > Że nie próbował, ale wie.

    Przeczytałem cały wątek i nie zauważyłem żeby wypowiadał się na nie dla
    BEV, ba jego pierwsze posty, to że chciał mieć oba samochody w rodzinie
    elektryczne, ale żona nie pozwoliła (czego być może teraz żałuje) -
    jedynie co zauważyłem to jego początkowy sceptycyzm co do niskich
    kosztów, no ale nie czytałem wszystkiego :)

    Ja wątpliwości co do kosztów nie mam, co do tego, ze elektryczność to
    przyszłość również. Wątpliwości i "problem" mam z czasem ładowania. Tyle
    i aż tyle jeśli chodzi o *mnie*.

    Dlatego też zabrałem głos w tym wątku, bo nie jest prawdą co sugerował
    Myjk, że jest wymóg zasięgu 2000 km (rozumiem, że lekki sarkazm) - to,
    że w ogóle mówi się o zasięgu elektryków jest prostą wykładnią czasu
    ładowania po prostu.
    Niektórzy zgadzają się na przestawienie klapek i z zapierdalaczy robią
    się kapeluszami, którzy w dłuższej trasie potrafią zjeść dwa obiady - ja
    na takie kompromisy jeszcze się nie godzę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om