  • 111. Data: 2022-03-03 14:35:24
    Temat: Re: Wodorowe Renault
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Mar 2022 14:27:00 +0100, r...@k...pl wrote:

    > Zależy. Bo może mieć działkę z ogródkiem 100m2 z widokiem na płot sąsiadów albo
    > krzaki zasłaniające drogę. jak cała ulica. Ulica wysypana szutrem z kocimi
    > łbami.

    To i tak niezle - bo moze byc ulica z gliniastej ziemi :-(

    Ale ale - znajoma kupila mieszkanie, bo jej sie widok z okna spodobal.
    Minął rok, drzewa wycieli, dziury wykopali, teraz ma widok na
    20-pietrowiec :-(

    J.

  • 112. Data: 2022-03-03 14:44:16
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    r...@k...pl w

> [...]

    Lepiej nie było, tylko mniej chętnych na parkowanie.
    Teraz chcesz mieć gdzie parkować blisko domu to płacisz za miejsce.

    Jak podjade pod blok, w którym mieszka wuj, to zastawiam lokalsów i nr
    telefony za szybą udostępniam z opisem że w ciągu minuty odblokuję,...

    No chyba, że jestem w kiblu 1.5/2 m2 i na sedesie siedzę, a nogi trzymam na
    mikrowannie. A mieszkanie jakieś 60m2 trzy "duże" pokoje, jedna służbówka i
    te dwie klitki, czyli kuchnia i łazienka ze sraczem po około 3m2

    Pojechał i to bardzo

    > Zależy. Bo może mieć działkę z ogródkiem 100m2 z widokiem na płot sąsiadów albo
    > krzaki zasłaniające drogę. jak cała ulica. Ulica wysypana szutrem z kocimi
    > łbami.

    A można mieć działkę np 10ar? I ogródek po jednej i drugiej stronie chałupy
    Ale ulica to jeszcze gorzej niż opisałeś, może nie błoto, ale syfilis niezły
    i nawet włodarze nie wiedzą co to za ulica...

    Tyle, że właśnie światłowody ciągną, kanalizację podłączają, za oknem
    świerki, z poddasza widać mnóstwo zieleni/pola/łąki w obie strony

    --
    'Tom N'

  • 113. Data: 2022-03-03 15:38:29
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello TomN,

    > Wednesday, March 2, 2022, 6:41:23 PM, you wrote:

    > [...]

    > *PLONK!* CHAMIE!

    Wydawało mi się, że jesteś emerytowanym inżynierem z zakresu
    elektryki/energetyki a nie działaczem PZPR, i decydentem od spraw budowy
    chujni w tamtych czasach.
    Ale skoro sie pomyliłem to przepraszam...

    --
    Tomasz

  • 114. Data: 2022-03-03 19:22:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2022 o 14:27, r...@k...pl pisze:

    > Zależy. Bo może mieć działkę z ogródkiem 100m2 z widokiem na płot sąsiadów albo
    > krzaki zasłaniające drogę.

    I tak będzie to lepsze niż widok na wieżowiec obok.
    No chyba że ktoś ma fajne sąsiadki i podlągądać lubi....

  • 115. Data: 2022-03-03 19:25:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2022 o 14:44, Tomasz pisze:
    > r...@k...pl w

    > Lepiej nie było, tylko mniej chętnych na parkowanie.

    A jednak lepiej.
    Nawet przy dzisiejszych ilościach samochodów w patodevelperce jest gorzej.
    Testuję to za każdym razem gdy przyjeżdżam do kogoś tak mieszkającego -
    szans na zaparkowanie zero.

    > Teraz chcesz mieć gdzie parkować blisko domu to płacisz za miejsce.

    A że nie wszyscy chcą, to pod blokiem parkować nie ma gdzie.

  • 116. Data: 2022-03-03 19:56:14
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Cavallino w

    > A że nie wszyscy chcą, to pod blokiem parkować nie ma gdzie.

    Twierdzisz, że miejsca w garażu _pod blokiem_ są ogólnodostępne?

    Masx problem, bo nawet jak wykupiłeś, to gazowców i elektryków nie będą
    wpuszczać zgodnie z zaleceniami SP.

    --
    Tomasz

  • 117. Data: 2022-03-03 20:14:36
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    r...@k...pl w

    > Kuchnię i łazienkę masz taką jaką sobie wybierzesz/kupisz.
    > Myślisz, że w nowoczesnym apartamencie 28m2 masz większe?

    28m2 to nie apartament, tylko kibel z kuchnią i łóżkiem w jednym.

    --
    Tomasz

  • 118. Data: 2022-03-04 02:53:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-03-2022 o 19:56, Tomasz pisze:
    > Cavallino w

    > Twierdzisz, że miejsca w garażu _pod blokiem_ są ogólnodostępne?

    Wręcz przeciwnie.

  • 119. Data: 2022-03-04 08:37:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Thursday, March 3, 2022, 1:58:30 PM, you wrote:

    > Tak, czworaki. I tym akcentem zakończmy bezsensowną dyskusję.

    Ale za to z garażem i mnóstwem miejsca do parkowania za darmo
    dodatkowo. I gniazdkiem do ładowania elektryka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 120. Data: 2022-03-04 08:38:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Thursday, March 3, 2022, 2:23:43 PM, you wrote:

    > Aaa, czyli aspirujący do miastowego.

    Nieeee. Uciekłem z miasta. Zdrajca.

    --
    Best regards,