  • Data: 2017-02-22 19:14:20
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Starzec z Gór" napisał w wiadomości
    >Sprzedaż filmów i błon zwojowych od siedmiu lat rośnie, po totalnym
    >załamaniu na przełomie tysiącleci.
    >Oczywiście nie jest to ta skala co dwadzieścia lat temu, ale analog
    >znowu jest w modzie. I to analog skrajnie prymitywny, łomograficzny.
    >Polaroid powrócił na dobre, teraz jako Instax.
    >Na to wszystko są twarde kwity.

    A jak twarde i jak to wyglada w liczbach ?

    Bo w kraju to jakos trudno dostrzec ten powrot analogu.

    Jeszcze taka obserwacja ze slubow - tak ze 20 lat temu, to pare osob
    wsrod gosci pstrykalo.
    ~10 lat temu pstrykalo sporo wiecej, i wszystkie cyfrowkami.
    Dzis pstrykaja komorkami, za to wynajety fotograf lata dronem :-)

    >A co do "nowych" w usenecie, to jakbyś spojrzał na listę aktywnych
    >uczestników tej grupy.. Jakoś mało na niej nowych użytkowników.

    Bo usenet to troche jak tradycyjna fotografia - odchodzi do lamusa.
    Czesciowo z winy kilku popularnych serwerow, ktore sie zamknely.

    Ale jest tez reaktywacja
    http://www.usenet.info.pl/

    Poczulem sie glupio :-)

    >PS Bardzo dawno temu, zlecenia robiłem analogiem - bo cyfry nie było.
    >Potem cyfrą- bo wychodziło taniej, i wszyscy chcieli na płycie.
    >Teraz na każdą imprezę zabieram cyfrę i instaxa, bo klienci sikają po
    >nogach i dopłacają za to sporo, i za dodatkowy zestaw analogowy
    >również.

    W sensie ze nostalgia za stara technologia, czy ze wola miec "na
    papierze" w albumie ?

    To drugie troche rozumiem - przegladanie tych plyt jest uciazliwe, ale
    tez albumy sa za grube :-)

    J.