  • 31. Data: 2012-08-02 14:27:29
    Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 13:23, AZ pisze:

    > Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

    Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze ekonomicznie to nieoplacalne
    ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte roku postoi, a pojezdzi max 2.

    > Na starcie docelowe moto? No way.

    Docelowych = takich, ktore sie nie spsuja - czyli dolozyc troszke i
    kupic taki, ktory nie bedzie "wyeksploatowany" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 32. Data: 2012-08-02 14:59:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 2 Aug 2012 11:51:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W Ulezu mi rekordowo udalo sie osiagnac cos ok. ~15-16l, lekkiego szoku
    > doznalem na stacji po dwoch sesjach...

    Mi w Ulezu SVka palila ~8L, ale też czasy miałem znacznie gorsze od
    Ciebie. Ostatnio jak w Poznaniu zrobiłem 1,59 to w końcu zaczęła palić
    powyżej 10L :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 33. Data: 2012-08-02 15:03:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Mi w Ulezu SVka palila ~8L, ale też czasy miałem znacznie gorsze od
    > Ciebie. Ostatnio jak w Poznaniu zrobiłem 1,59 to w końcu zaczęła palić
    > powyżej 10L :)

    Li tam, w Ulezu wiecznie trzeba sie napedzac wiec czesto jest do oporu,
    tzn. bylo. Nie wiem jak teraz w Bialej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2012-08-02 15:22:18
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jvc4hd$r90

    > Zastanawiam sie (i licze, ze mi w tym pomozecie) jak wyglada awaryjnosc
    > silnikow (jako ogol) z wtryskiem i bez.

    jadąc do kraju trzeciego świata w razie awarii masz 2 opcje, dobrą
    mastercard i wtrysk, albo znasz się (bądź przydrożny mechanik) i masz parę
    śrubokrętów i gaźnik, ale ja się mogę nie znać

  • 35. Data: 2012-08-02 15:24:45
    Od: m...@g...com

    W dniu czwartek, 2 sierpnia 2012 13:03:19 UTC+2 użytkownik Mikolaj Jopczynski
    napisał:

    > Bo kto pyta nie bladzi?
    >
    > Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?

    Bralbym 900ke i sie nie zamartwial na zapas.
    Wtrysk jest praktycznie bezobslugowy.
    Chyba ze w bieliznie.

    Gawron
    AT

  • 36. Data: 2012-08-02 15:26:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Arbiter <n...@h...com> wrote:

    > Gaźnik to przeżytek - smród spalin.

    Jedni lubią, inni nie, ja lubię.

    W gaźniku denerwuje mnie falowanie wolnych obrotów - w motocyklu z 2001 r.
    nie do wyregulowania. Była robiona synchronizacja przepustnic i to samo.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 37. Data: 2012-08-02 16:06:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:

    > Jedni lubią, inni nie, ja lubię.
    >
    > W gaźniku denerwuje mnie falowanie wolnych obrotów - w motocyklu z 2001 r.
    > nie do wyregulowania. Była robiona synchronizacja przepustnic i to samo.

    Mam to samo i trzeba sie z tym pogodzic. Gazniki czyste jak lza, ustawione
    idealnie, zsynchronizowane tez a faluje, efekt minimalizuja nowe swiece jak
    stare sa juz zmeczone ale to na krotko.

    A i musze sie pochwalic, moje irydowe Denso maja juz 80k ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-08-02 16:12:11
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Thu, 2 Aug 2012 14:06:18 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > A i musze sie pochwalic, moje irydowe Denso > maja juz 80k ;-)

    No to nie ma sie co dziwic ze obroty
    faluja ;-)

    --
    Hinek

  • 39. Data: 2012-08-02 16:13:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Hinek <f...@f...com> wrote:

    > No to nie ma sie co dziwic ze obroty
    > faluja ;-)

    Faluja tak jak 70kkm temu. TTTM. Grunt ze opdala na dotyk, czy to w lecie
    czy zimie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-08-02 16:26:01
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Thu, 02 Aug 2012 14:27:29 +0200, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> wrote:

    > Byloby zajebiscie, ale .... uwazam, ze >ekonomicznie to
    nieoplacalne
    > ladowac grubsza kase w sprzet, ktory reszte
    > roku postoi, a pojezdzi max 2.

    Te hobby nie lezy ci po prostu. No nie lezy i
    juz :-( Jest taka cienka linia - to granica
    smiesznosci. Ty jej niestety nie widzisz.

    --
    Hinek