  • 21. Data: 2012-08-02 12:34:18
    Temat: Re: Wtrysk vs. gaznik - jakie problemy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Nie, nie jest tak zajebisty jak Twoj ZZR.

    Czytaj. Napisalem "prawie jak".

    > Ot po prostu zwykly motocykl
    > do jezdzenia ktory, wbrew opiniom teoretykow z internetu, nie chce sie
    > popsuc i bardzo sprawnie sie porusza, skreca i hamuje.

    O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
    newroma to dotrze.

    > Ma za to
    > fajna galke pozwalajaca zmieniac napiecie wstepne tylnego amortyzatora w
    > czasie jazdy.

    Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane?
    U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze
    pokrecic galka...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-08-02 12:50:07
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:

    > Prawie jak BMW ;-) Z ciekawosci - jak to wyglada i gdzie jest mocowane?
    > U mnie fsumie tez jest ale na secie pasazera wiec jedynie pasazer moze
    > pokrecic galka...

    Polewo, kilkanascie centrymetrow ponizej dupy kierownika jest taka spore
    czarne pokretlo. Przy napisie Ulysses.

    http://www.bikewalls.com/pictures/Buell_Ulysses_XB12
    X_2009__03_1024x768.jpg

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2012-08-02 13:03:19
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    > A nie lepiej wreszcie cos kupic i zaczac jezdzic? Po co stwarzasz
    > wyimaginowane problemy? I czemu juz nie masz kolejnej tedeemki? Mam duzo
    > pytan do takich nowych precli, chyba zaloze wam fanpejdza.

    Bo kto pyta nie bladzi?
    Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
    Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?
    Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 24. Data: 2012-08-02 13:14:18
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-02 12:34, AZ pisze:

    > O to to to, ladnie opisales mi motocykl, moze teraz do teorytyka internetu
    > newroma to dotrze.

    A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego
    motocykla? Pokaz cycata.

    pozdr
    newrom
    PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest
    najzajebistsze na swiecie!
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 25. Data: 2012-08-02 13:23:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Bo kto pyta nie bladzi?
    > Bo zastanawiam sie pomiedzy 850 a 900?
    > Bo nie ma sensu wydawac kapuchy po to, by pojezdzic max 2 miesiace?

    Jakbys pojezdzil 2 miesiace to by bylo dobrze ;-))

    > Bo chce sie "przygotowac" dobrze, to zakupu docelowych 2oo?

    Na starcie docelowe moto? No way.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-08-02 13:23:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > A gdzie ja przedstawialem opinie jak wyzej opisal Kuczu na temat jego
    > motocykla? Pokaz cycata.

    Kuczu opisywal KHI.

    > PS. i nie zapomnij ze pare razy napisalem ze kawasaki jest
    > najzajebistsze na swiecie!

    Pamietam ale to nadal za malo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-08-02 13:40:37
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 02 Aug 2012 10:36:34 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Pokaz mnie >= litra na wtrysku ktory w trasie do 150-160 spali 5,5l w
    > dwie osoby + bambetle.

    Na przykład mój Sprint, przy jeździe autostradowej 5,5, a jak wracałem
    ostatnio drogami krajowymi przez lasy i pola to jakoś circa 5 :-)

    (Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
    to jakby trochę inna sytuacja)

    I tak, wiem, cylinder mu zabrali to może :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 28. Data: 2012-08-02 13:43:33
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 02 Aug 2012 11:19:35 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > No i wytryski wiaza sie z calym okolowytryskowym stuffem ktory tez tani
    > nie jest, a jest to: sonda(y) lambada, silniczek krokowy, przeplywomierz.
    > Kumpel chcial w Triumphie Tigerze zsynchronizowac przepustnice to pozniej
    > nie dalo sie ustawic wolnych obrotow i trzeba bylo jezdzic po ASO,

    Ale to można ściągnąć darmowy program z internetu i kupić kabelek OBD2 na
    Allegro za 30 zł i już nie trzeba jeździć do ASO.

    Mi tam się podoba że podpinam laptopa do wtyczki pod siedzeniem i nie muszę
    grzebać w śrupkach w gaźniku. 21 wiek, panie.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 29. Data: 2012-08-02 13:48:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Mi tam się podoba że podpinam laptopa do wtyczki pod siedzeniem i nie muszę
    > grzebać w śrupkach w gaźniku. 21 wiek, panie.

    W jakich srupkach w gazniku? Kolo lewej nogi krece, nad zebatka zdawcza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-08-02 13:51:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-02, Leszek Karlik <l...@h...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na przykład mój Sprint, przy jeździe autostradowej 5,5, a jak wracałem
    > ostatnio drogami krajowymi przez lasy i pola to jakoś circa 5 :-)

    No to tak jak u mnie 116ccm wiecej, tylko roznica w mocy troche wieksza.

    > (Z pasażerką w mieście albo po Ułężu to i 7 potrafi wciągnąć, no ale
    > to jakby trochę inna sytuacja)

    W Ulezu mi rekordowo udalo sie osiagnac cos ok. ~15-16l, lekkiego szoku
    doznalem na stacji po dwoch sesjach...

    --
    Artur
    ZZR 1200