  • 11. Data: 2009-03-05 14:40:56
    Temat: Re: Wybór zasilacza - juz nie mogę...
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Tomaszek wrote:

    > Ale komputera nie spalił, a to już coś;)

    No jak na zasilacz za niemalo pieniedzy, do tego w wersji "retail" (nie tam
    jakis OEM w folijce) to słaba pociecha ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-03-05 14:58:23
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    GLaF wrote:

    > PS.
    > Jeśli mówimy o zasilaczach, to nie wystarczy podać nazwę "producenta"
    > (Chieftec, Antec itp.), tylko serię, bo często co seria to inny
    > producent i zupełnie inne właściwości zasilacza.

    Wiem - te co miałem to byly produkty Fortrona oraz Sirteca. Teraz chcialbym
    kupic Seasonica (producent), jednak wczesniej chcialbym poznac zdanie
    posiadacza podobnego modelu jak on pracuje itd. Chyba ze ktos poleci mi cos
    dobrego i sprawdzonego.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 13. Data: 2009-03-05 15:02:18
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Witam!
    >
    > Właśnie mój Antec 350W zaczął sobie radośnie piszczeć (w stanie czuwania
    > bardziej przy pracy mniej). Już po prostu opadaja mi ręce - co roku kupuje
    > nowy zasilacz i troche mi się to znudziło...

    Zalezy jak mocno piszczy. Nie masz czasami gwarancji na 24-mce? Nie
    mozesz tego zasilacza oddac i wymienic na inny czasami? Sprawdz.

    --
    venioo
    Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

  • 14. Data: 2009-03-05 15:10:39
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    venioo wrote:

    > Zalezy jak mocno piszczy. Nie masz czasami gwarancji na 24-mce? Nie
    > mozesz tego zasilacza oddac i wymienic na inny czasami? Sprawdz.

    Malo obiektywnie to piszczy tak ze mnie chlera bierze. Hmmmm moze faktycznie
    sprawdze, ale szanse na wymiane są niewielkie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 15. Data: 2009-03-05 16:25:24
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Mikolaj Tutak jest autorem poniższej notatki:

> [...]
    > chcialbym kupic Seasonica (producent), jednak wczesniej chcialbym poznac
    > zdanie posiadacza podobnego modelu jak on pracuje itd. Chyba ze ktos

    mam Corsaira na Seasonicu (HX520) i gdyby nie to, że komputer działa to
    można zapomnieć, że istnieje, a komputer też mam wyciszony. bez zarzutu
    pracuje 9 miesięcy pod 8...@...4, HD4850, P45(8 faz), 4GB RAMu, 3xHDD,
    tuner. mam też 450 z serii VX(tutaj kiedyś robił Seasonic, nowsze robi
    CWT), równie cichy, tylko on słabszą maszynę ciągnie i dopiero 2 miesiące.

    --
    _____

  • 16. Data: 2009-03-06 08:39:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Heraklit" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wystarczające dla niewymagających użytkowników, czyli office, net. Dla
    > gracza, grafika to już nie wystarczy.

    bez przesady, graczowi i grafikowi tez wystarcza, chciales chyba napisac
    "tunerowi" czy "overclockerowi" to byc moze, czyli tam gdzie pobor mocy jest
    na granicy mozliwosci zasilacza