  • Data: 2022-01-16 00:21:29
    Temat: Re: Wydziarganie własnoręcznie USPa online
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16/01/2022 00:09, LordBluzg(R) wrote:0
    > A czym chcesz ładować aku?

    Liczyłem na podobny regulator zasilany nie "z panelu", ale z 230V.

    Widziałem kiedyś coś podobnego w mini racku sieciowym, moduł ładujący
    akku żelowe był zupełnie osobny, względem przetwornicy, zasilany wprost
    z 230V. Niestety producenta nie pamiętam, choć pewnie był drogi.

    > No są ale to kosztuje 600zł.

    OK, sprawdze, dzięki.

    To czy w ogóle uderzę w tym kierunku zależy od tego, czy całośc będzie
    dała się poskładać z tanich klocków, czy nie.

    Ostatecznie zrezygnuje z fanaberii i zostawie osobny UPS na pompę a
    osobny na kłopotliwe urządzenia. To nie jest jakiś "krytyczny" projekt,
    najzwyczaniej zastanawiam się, co zrobić z akku który mi skapnął nagle i
    zajmuje miejsce bezcelowo. Szkoa wyrzucić ma kilka razy więcej
    pojemności niż żelowy, jaki bym dostał w cenie jego złomowania.