  • 21. Data: 2009-01-14 18:33:32
    Temat: Re: Wyjący ThinkPad
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 18:55
    (autor Chichotek
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <k...@c...truposza.pl>):

    > Osobiscie to piskanie jest ok, gdy jestes na zasilaczu i ktos bez twojej
    > wiedzy wypnie Ci wtyczke z gniazdka to sie o tym dowiesz....

    Nie, dziękuję.... Jak mówiłem, budzi rodzinę w nocy oraz jest BARDZO
    kłopotliwe np. w salach wykładowych czy lekcyjnych. Za to złośliwców
    wypinających wtyczkę tak, że jednocześnie nie zauważę ikonki bateryjki, nie
    spotkałem.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 22. Data: 2009-01-14 18:57:39
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Tristan pisze:

    > A możesz przybliżyć gdzie? Bo ja nie mam Panelu sterowania ani programu

    Reboot i wciśnij przy starcie F1.

    T.

  • 23. Data: 2009-01-14 20:16:51
    Od: "Adam M." <c...@...moj.adres>

    W artykule news:gkhmo4$ik4$1@news.interia.pl,
    niejaki(a): Tristan z adresu <n...@s...pl> napisał(a):

    <cut>

    > Czy jest jakiś sposób na to, żeby to wycie zdezaktywować? Jakiś jumperek
    > pod klapą albo coś?

    Tak jak ktoś już w tym wątku napisał:
    odpalając komputer wciskasz klawisz F1 (lub niebieski guzik ThinkVantage, z
    menu opcji wybierasz klawiszem F1 wejście dio BIOS-u)

    wchodzisz do BIOS-u
    teraz wybierasz Config > Alarm
    masz tu 3 opcje:
    1) Power Control Beep
    2) Low Battery Alarm
    3) Password Beep

    zainteresuj się zwłaszcza opcją 1) - ustaw na Disabled
    potem oczywiście wciskasz F10 - Save and Exit
    zatwierdzasz na Yes i reboot

    tu masz opis czego dotyczy właśnie opcja 1):
    Enable this option to have a beep sound when:
    - the system enters suspend mode
    - the system resumes from suspend mode
    - the system enters hibernation mode
    - the system resumes from hibernation mode
    - the AC adapter is connected or disconnected

    --
    pozdrawiam
    Adam M.

  • 24. Data: 2009-01-14 21:38:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 14 styczeń 2009 21:16
    (autor Adam M.
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <gklh7i$idd$1@inews.gazeta.pl>):

    > wchodzisz do BIOS-u
    > teraz wybierasz Config > Alarm
    > masz tu 3 opcje:
    > 1) Power Control Beep
    > 2) Low Battery Alarm
    > 3) Password Beep

    Ustawiłem, zobaczymy co to da :D Ale dziwne, bo mam wrażenie, że to
    ustawiałem tuż po zakupie złoma :D

  • 25. Data: 2009-01-15 03:46:27
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Tristan <n...@s...pl> zwrócił błąd:

    > No ale to jest normalny dźwięk w systemie... A mi chodzi tylko o to
    > nieszczęsne piskanie. Mam wrażenie, że to jest sprzętowy problem, stąd
    > pisałem na pecet.

    Tak na marginesie to używając programu do zarządzania notkiem zmieniasz
    też ustawienia w BIOSie, mimo że jesteś w windowsie. Jakoś wątpię żeby
    to było na linuksa, ale z drugiej strony thinkpady to popularny
    sprzęt...

    --
    Saiko Kila
    "It was a hot sunny day with almost no wind, and I sat in the sun and