  • Data: 2022-06-28 16:51:23
    Temat: Re: Wyjść do ciebie?
    Od: cyklista <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-28 o 16:35, nadir pisze:

    > Możliwe, ja w każdym razie takie coś pierwszy raz widzę. No ale ja
    > prawie że na wsi mieszkam, i w mojej okolicy takich ścieżek rowerowych
    > nie ma.

    Ja też takich nie widzę na co dzień, może z 2 razy gdzieś widziałem

    > Jak ktoś z prawego pasa ładuje się do skrętu w lewo?

    Ładuje się przecież tylko w momencie czerwonego światła jak wszystkie
    samochody stoją, i po to jest ta czerwona strefa żeby było właśnie
    miejsce na ten manewr rowerzysty. Jak jest zielone i wszyscy jadą to
    albo stoi i czeka na czerwone albo zmienia pas zgodnie z ogólnymi
    zasadami ruchu. Jak robi inaczej to jest samobójcą a takich trudno
    powstrzymać jak naprawdę chcą to robić.

    Avast.