  • 281. Data: 2013-12-14 15:16:34
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > on policzył amortyzację sprzętu kupionego dla pacjentów za ich
    > fundusze dla ich potrzeb.. No i wyszło mu że jednak go nie stać na
    > używanie owego urządzenia, mniejsze straty będą gdy wstawi je do
    > magazynu.

    Zupelnie nie wierze w takie historie.
    A nawet jeżeli coś tak absurdalnego sie zdarzyło, to koleś pewnie po
    interwencji mediow juz tam nie pracuje.

  • 282. Data: 2013-12-14 15:16:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > I prawdziwe...

    Zaczynam podejrzewac, ze ty to na serio piszesz...
    Skoro wszystkiego bylo za mało, to jak to mozliwe, ze jednak każdy kto
    potrzebował to miał?
    Jakies cudowne rozmnożenie?

  • 280. Data: 2013-12-14 15:16:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Ryli?
    > Mój brat nie widzi na jedno oko. Od małego :) tj. od urodzenia.
    > (Pożytek taki, że do woja go nie wzięli)
    > Żeby dostać PJ (w latach '70) musiał wyryć na pamięć trzy wzory tablic
    > do badania wzroku.

    Ale z czym dyskutujesz?
    Bo w sumie potwierdziłes to co napisałem powyżej...

    > Jeździ od ponad 40 lat, w tym parę lat zawodowo jako dostawca. Nie
    > zaliczył stłuczki, nie spowodował wypadku.

    No i?

  • 284. Data: 2013-12-14 16:00:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Fajnie, tylko co to ma wspolnego z badaniem lekarskim?

    To, że powinien mieć to wykryte na badaniu.
    W wywiadzie lekarskim.

  • 285. Data: 2013-12-14 16:01:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Trudno zauwazyc to na ulicy bo to temat raczej statystyki niż oglądania.
    > Przykładowo ja widze, ze poznikały maluchy, fiaty 125 itp. Takie
    > samochody,
    > nawet jak kilkuletnie, powiekszały ilośc trupów.

    Zgadza się, zniknęło kilkaset tysięcy, przybyło kilka milionów, więc jest
    więcej czy mniej?

    > Ale teoretycznie masz racje.
    > Statystycznie (zalazłem porównanie 2004 do 2010) % samochodów powyzej 15
    > lat zwiekszył sie z 37,5 do 44,8%.

    To jeszcze nie jest najgorsze.
    Najgorsze jest to, że drastycznie zwiększyła się ich ilość.

  • 286. Data: 2013-12-14 16:02:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > Ale z czym dyskutujesz?
    > Bo w sumie potwierdziłes to co napisałem powyżej...

    Pewnie chodziło mu o to, żeby jego brak jeździł, bo nie stwarza zagrożenia.

  • 287. Data: 2013-12-14 16:18:22
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-14 14:59, Budzik pisze:

    > Abstrachując od faktu, ze to chyba trzeba miec jakąs masakrycznie
    > rozregulowaną cukrzyce zeby powodowała spiaczke.

    Co to jest za forma (przypadek?) "chując"? (Bo "chuje", to wiem...)
    Budzik... no weź-że Ty włącz sobie kontrolę pisowni podczas pisania...
    Już chyba wszystkie apki we wszystkich systemach to mają...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 288. Data: 2013-12-14 16:22:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-14 15:16, Budzik pisze:

    > Skoro wszystkiego bylo za mało, to jak to mozliwe, ze jednak każdy kto
    > potrzebował to miał?
    > Jakies cudowne rozmnożenie?

    Tak właśnie:

    Siedem cudów socjalizmu:

    1. Każdy miał pracę.
    2. Mimo, że każdy miał pracę, nikt nic nie robił.
    3. Mimo, że nikt nic nie robił, plan wykonywano w 100 procentach.
    4. Mimo, że plan wykonywano w 100 %, nigdzie niczego nie było.
    5. Mimo, że nigdzie niczego nie było, każdy wszystko miał.
    6. Mimo, że każdy wszystko miał, wszyscy kradli.
    7. Mimo, że wszyscy kradli, nigdy nigdzie niczego nie brakowało.

    Siedem cudów kapitalizmu:

    1. Nikt nie ma pracy.
    2. Mimo, że nikt nie ma pracy, wszyscy pracują.
    3. Mimo, że wszyscy pracują, plan nie jest wykonywany w 100 %.
    4. Mimo, że plan nie jest wykonywany w 100 %, wszędzie wszystko jest.
    5. Mimo, że wszędzie wszystko jest, nie każdy wszystko ma.
    6. Mimo, że nie każdy wszystko ma, kradną ci, którzy wszystko mają.
    7. Mimo, że kradną ci, co wszystko mają, nigdy nikogo nie złapali.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 289. Data: 2013-12-14 17:37:30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 13:51:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 14 Dec 2013 11:37:13 +0100, Trybun napisaďż˝(a):

    > PRL byl jednak troche dluzszy niz lata 80-te.

    > A to dlaczego zaraz nie wrociles, skoro w tej komunie tak dobrze ? :-)
    >

    > Cos mi sie wydaje ze w latach 80-tych to problemow z wyjazdem po
    >
    > tamtej stronie granicy nie bylo. Swiat nas rozumial, docenial, i
    >
    > troche pomagal. Wizy moze nie dali, ale karte stalego pobytu tak -
    >
    > wystarczylo poprosic o azyl. Pare mln Polakow wyjechalo i nikt ich
    >
    > nie wyrzucal z powrotem.
    >

    > J.

    Który rocznik jesteś?

  • 290. Data: 2013-12-14 17:58:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Jak to - nie chcieli? Kto to niby kwestionował?

    Lekarze nie dali