eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypalanie DPFu - dwie procedury?Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
  • Data: 2018-04-07 17:52:07
    Temat: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-07 o 05:27, Budzik pisze:

    > Ponoc ten wspolczynnik to nie jest takie odniesienie 1:1 do objetosci i
    > moze wskazywac nawet do 200%...

    Domyślam się, że to nie Twoja bezmyślność lecz twórców oprogramowania.
    Stworzyli bezużyteczną informację z czegoś, co jest proste do
    pomierzenia (różnica ciśnień na wlocie i wylocie DPF minus opory własne
    czystego DPF). Zapewne abyś dowiedział się jaki jest procent zapchania
    DPFa to i tak diagnostyka komputerowa Cię czeka... Warto o to zadbać by
    potężnych kosztów potem nie ponosić.

    A wracając do wątku, to reasumując - procedura wypalania jest jedna ale
    nie jest ona jak drzwi w lodówce: włączone/wyłączone. Jest w tym jakaś
    logika, jak napisałem. Wszystko zależy od "fantazji" programistów.
    Inaczej to działać wypalanie może w różnych warunkach eksploatacji i
    procentu bieżącego zapchania. To normalne.

    Uzupełnię jeszcze jako ciekawostkę, że wypalanie można zazwyczaj odpalić
    w trybie serwisowym. Firmy zajmujące się chemicznym oczyszczaniem DPFów
    tak czynią. Biorą auto na podnośnik, uruchamiają dopalenie, dozują
    chemię (obniżającą temperaturę sadzy) i chłodzą układ wydechowy silnym
    wentylatorem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: