  • 11. Data: 2010-02-24 03:09:27
    Temat: Re: Wypowiedzenie poprzedniej umowy OC
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    jz pisze:
    > dzieki za odpowiedzi, wysle list.

    Tylko pamietaj o terminach - liczy sie data otrzymania (a nie wyslania).

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 12. Data: 2010-02-24 07:56:20
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Można wypowiedzieć faksem ale nie będzie to skuteczne wypowiedzenie - zależy
    od dobrej woli ubezpieczyciela.
    Faks to nie dokument. Jak chcesz mieć pewnośc to biegaj na pocztę i wyślij
    polecony z potwierdzeniem odbioru albo osobiście do ubezpieczyciela.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-02-24 11:05:11
    Od: "jz" <j...@l...pl>

    > Tylko pamietaj o terminach - liczy sie data otrzymania (a nie wyslania).

    List dojdzie na czas.
    Zastanawia mnie sytuacja gdy nikt nie odbierze (polecony), listonosz zostawi
    awizo, a tymczasem data zostanie przekroczona.
    Ale to juz chyba nie powinno mnie martwic?

  • 14. Data: 2010-02-24 11:43:49
    Od: "osito1963" <o...@w...pl>

    > byłbyś uprzejmy zrobić coś z tym spamem reklamowym który od pewnego czasu
    > wysyłasz na grupę?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Od pewnego czasu zauważyłaem, że do żadnego tematu nie wnosisz zadnych
    merytorycznych uwag, co najwyżej takie, jak te powyżej... I co? Mnie to nie
    przeszkadza, nie czepiam się...
    I od rzu uprzedzam, JA niestety nic nie mogę z tym zrobić, nie mam
    uprawnień... I wcale nie uważam tego za spam, chociaż też wolałbym, żeby to
    draństwo się nie wysyłało za każdym razem.
    Pozdrawiam
    osito

    4890 (20100223) __________