  • Data: 2015-05-21 14:58:02
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "bartosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsA4A15BFAA18B0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Ok, czyli Twoim zdaniem dotychczas po polnocy nigdy nie suszyli, weszły
    > nowe przepisy, zaczeli i stąd ta akcja?

    Moim zdaniem to, czy tam _nigdy_ wczesniuej nie suszyli nie ma zwiazku z
    tym, ze zrobili sobie ustawke. Co Cie tak mierzi: samo slowo "ustawka" czy
    jego zestawienie ze "swiatlymi strozami prawa"?

    > W sumie traktując pytanie o 5-latka tak dosłownie odpowiedziałes na moje
    > pytanie, ktore nie było pytaniem o wiek tylko o infantylnosc rozumienia.
    > Reasumujac - proponuje jednak nie traktowac kazdego tekstu dosłownie bo
    > jak
    > ci ktos powie spadaj na drzewo, to mozesz wyladowac w dziwnym miejscu ;-)

    Tak mistrzu :)
    Ale nie martw sie - czesto doprowadzam oponentow do stanu, w ktorym koncza
    im sie merytoryczne argumenty i zaczynaja wypisywac takie moralitety.
    Podpytaj Liwiusza :):)

    bart