    From: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wyw???aszczenie....
    Date: Sun, 01 May 2011 16:50:18 +0200
    <invf3k$ol7$1@usenet.news.interia.pl> <invg6l$f0f$2@inews.gazeta.pl>
    <e...@r...googlegroups.com>
    <ioj9pf$e68$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@m...verox.pl>
    <iokk7e$o3o$1@news.onet.pl>
    <3...@g...googlegroups.com>
    <ioohoa$76f$1@news.onet.pl> <ipa5ls$vae$1@news.onet.pl>
    <s...@m...verox.pl>
    <ipbh4r$hbq$1@news.onet.pl>

    brum wrote:

    > osobiscie nie kwestionuje tego, ze urzednicy tez musza siedziec po godzinach
    > kwestionuje natomiast uzycie tego, jako argumentu w dyskusji, poniewaz
    > zakladam, ze urzednik za nadgodziny dostanie pieniadze, albo czas wolny -
    > nieprawdaz ?

    Słuchajcie, nie ma sensu kwiczeć. Kwiczymy my, kwiczy UKE, my na UKE,
    UKE na nas... A wymyśliła to wszystko KE. UKE i my dostaliśmy to zgodnie
    z zasadą "shit goes down".
    Nie mówię tutaj "obetnij rękę którą głosowałeś za UE" bo sam głosowałem
    za, ale może by się można było konstruktywnie zastanowić nad tym, czy
    nie można jakoś owej KE ustawić do pionu.

    Tam to chyba trochę działa zgodnie z zasadą że nieobecni głosu nie mają.
    Urzędnicy KE wymyślają różne rzeczy uzasadniające potrzebę ich
    istnienia, jedną z nich jest regulowanie Internetu.
    Oczywiście działają tam różne lobby które potrafią pewne rzeczy
    przeforsować, ale to są lobby dużych telekomów.
    NAS TAM NIE MA.

    Stąd szanowna komórka regulacyjna w KE nie ma bladego pojęcia jak
    wygląda sprawa z naturą rynków ISP w PL, CZ, SK, LT, LV, ES, HU, BG, RO
    i pewnie o czymś jeszcze zapomniałem.
    Nie wiedzą bo nikt im tego palcem nie pokazuje.

    W ten sposób tworzą regulacje które taka TP czy Netia łykną praktycznie
    beznakładowo (bo podobne do nich lobby telekomów starej unii przedstawia
    swój rynek który jest odmienny od naszego).

    Jeżeli szanowne UKE ma możliwość odpowiedniej organizacji spraw, to ja
    jestem gotów ruszyć swój tyłek do urzędników KE i w formie
    prezentacji/wykładu przedstawić im jak wygląda rynek telekomunikacyjny w
    byłych demoludach, czym różni się od starej unii i na co należy zwracać
    uwagę próbując nas regulować. W języku Szekspira.

    Marcin