  • Data: 2011-04-20 21:55:50
    Temat: Re: Wywłaszczenie....
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 09:19, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    wrote:

    > Wojtek,
    >
    > Mimo że inwentaryzacja, a właściwie samo podejście UKE do niej mnie
    > rozpaliło do białości; wystarczyło w styczniu opublikować wymagany
    > zakres danych i można było luźno zrobić taki spis w 3 miesiące -
    > ale nie - z typowo urzędniczą fantazją - wszyscy mają rucić wszystko
    > i zająć się robotą dla UKE - bo parafrazując - UKE jest najważniejsze ;-)
    > To my - przedsiębiorcy (i to bez względu na to czy duzi czy mali) - karmimy
    > tą machinę urzędniczą, oni za NASZE pieniądze siedzą w swoich gabinetach,
> [...]

    Słowo daję, Wam to się naprawdę wydaje że my to dla przyjemnosci
    robimy. Tez mamy rodziny i tez chcemy isc o 20 do domu. Takie są
    wymogi KE, ktoś je musiał zrealizować, padło na nas, robimy najlepiej
    jak mozemy (bazę robi Instytut Łączności, są niestety techniczne
    wpadki), macie czaty, maile, telefony, spotkania - kto inny to by Was
    olał, a moi ludzie obsługują telefony i maile od 7tys operatorów i 3
    tys jednostek samorządowych - a jest ich 5 osób. I to nie jest ich
    głowna robota w UKE. Wlasnie dlatego ze Was szanujemy to siedzimy
    kamieniem przy Waszych zapytaniach, czasem takich, że się po prostu
    człowiek dziwi jak taki autor prowadzi działalność gospodarczą, w
    oparciu o zeszyt 16 kartkowy chyba.
    Przebrnijmy przez to i w przyszlym roku juz bedziecie mieli tylko
    przyrost bo baza jest czynna caly rok, mozecie wpisywać nawet
    codziennie albo co miesiac to co przyrosło.