  • Data: 2021-10-29 12:50:13
    Temat: Re: Z cyklu "jaki telefon" :)
    Od: jureq <j...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Fri, 29 Oct 2021 12:00:21 +0200, użytkownik heby napisał:

    > Z czystej ciekawości: udało ci się znaleźć miejsce, gdzie przyjmują
    > podpis dowodem ;)? Pochwal się gdzie. Jak na razie w około mnie lduzie
    > robią oczy jak złotówki na widok dowodu w telefonie, a gdzie tam do
    > podpisywania.

    Niektóre deklaracje i pisma podatkowe. Sam gdy składałem "czynny żal", to
    podpisałem go dla eksperymentu dowodem z użyciem aplikacji w telefonie.

    Nie wiem czy ta lista podpisywanych nie powiększyła się ale rok temu to
    było "podania, czynny żal, PIT-37, PIT-38, PIT-OP, zgłoszenia
    aktualizacyjne ZAP-3 i NIP-7 - przesyłane przez podatnika przez Portal
    Podatkowy, PIT-16 i VAT-R - przesyłane przez CEIDG, AKC-RU/AKC-ZU -
    przesyłane przez Portal Podatkowy lub Platformę Usług Elektronicznych
    Skarbowo-Celnych"